نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۲

امکان اتصال حساب پلی استیشن به استیم در نسخه کامپیوتر اسپایدرمن

گیمرها اکنون به‌واسطه‌ی یک قابلیت تازه در نسخه‌ی کامپیوتر بازی Marvel’s Spider-Man Remastered می‌توانند حساب استیم خود را به حساب پلی استیشن متصل کنند.

شرکت سونی امکان اتصال حساب‌های پلی استیشن نتورک به حساب استیم را برای بازیکن‌ها فراهم کرده است که احتمالا در راستای گسترش فعالیت آن‌ها در زمینه انتشار بازی‌های کامپیوتر است. بازی Marvel’s Spider-Man Remastered اینسامنیاک گیمز نخستین اثری به شمار می‌آید که امکان انجام این کار را فراهم می‌کند. این احتمال وجود دارد که آثار پیش‌تر انتشاریافته‌ی پلی استیشن نیز برای بهرمندی از این قابلیت میزبان به‌روزرسانی‌های جدیدی شوند.

درحال‌حاضر اتصال حساب PSN به حساب Steam مزایای چندان زیادی برای کاربران ندارد. شرکت سونی می‌گوید که با اتصال حساب پلی استیشن نتورک به استیم محتویاتی را در همان بازی و دیگر آثار استودیوهای پلی استیشن دریافت خواهید کرد. در همین راستا شرکت Sony با راه‌اندازی یک بخش تازه در وب‌سایت پلی استیشن به استقبال گیمرهایی رفته است که تمایل به ایجاد یک حساب کاربری برای اتصال به نسخه‌ی کامپیوتر بازی‌ها دارند.

بخش تازه وب‌سایت پلی استیشن جزئیاتی از نحوه‌ی ورود به حساب پلی استیشن نتورک در آثاری نظیر بازی God of War، بازی Marvel’s Spider-Man Remastered، بازی Days Gone و بازی Horizon Zero Dawn را در اختیار می‌گذارد. نام دو بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در بخش Coming Soon این وب‌سایت درج شده است که بعدها امکان اتصال حساب PSN را فراهم می‌کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده