// پنجشنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۶

موجودی شگفت‌انگیز کنسول پلی استیشن 5 در ماه سپتامبر

به‌گفته‌ی وب‌سایت گیم اینداستری موجودی در انبار پلی استیشن 5 خرده‌فروشی‌ها در ماه سپتامبر به میزان شگفت‌انگیزی خوب بوده است.

به‌گفته‌ی کریستوفر درینگ، رئیس وب‌سایت گیم اینداستری، خرده‌فروشان از افزایش شگفت‌آور موجودی کنسول پلی استیشن 5 در سراسر جهان در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) خبر داده‌اند. یکی از منابع درینگ گفته است موجودی PS5های این ماه او از تمامی ماه‌های یک سال اخیر بیشتر بوده است.

درینگ در توییت خود نوشته است: «طبق اطلاعاتی که منابع خرده‌فروش در اختیار من قرار داده‌اند، موجودی کنسول پلی استیشن 5 در طول ماه سپتامبر به‌طرز شگفت‌انگیزی خوب بوده است. یکی از منابع من گفته است [سپتامبر] بهترین ماه از نظر موجودی این کنسول در یک سال گذشته بوده است. مشتاق دیدن آمار دقیق آن هستم.»

توییت کریستوفر درینگ درباره‌ی فروش پلی استیشن 5 در ماه سپتامبر 2022

کابربری در جواب توییت درینگ گفت: «منتظر رکوردشکنی در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۲ باشید» و درینگ هم با او موافق بوده است. یک هفته از پایان ماه سپتامبر گذشته است و طبق تخمین‌های وب‌سایت VGChartz سپتامبر هم‌رده یا بهتر از پرفروش‌ترین ماه‌های کنسول پلی استیشن 5 در سال ۲۰۲۲ بوده است.

بازی FIFA 23 در هفته‌ی پایانی سپتامبر به بازار آمد و آمار اولیه منتشر شده فروش پرقدرت پلی استیشن 5 در این هفته را نشان می‌دهند.


منبع VGChartz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده