// پنجشنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۸

بهبود عملکرد سیستم در بروزرسانی اکتبر ۲۰۲۲ پلی استیشن 5

به‌روزرسانی جدید پلی استیشن 5 عملکرد کلی سیستم را بهبود بخشیده است و قابلیت جدیدی به این کنسول اضافه نمی‌کند.

روز گذشته، جدیدترین به‌روزرسانی کنسول پلی استیشن 5 به‌عنوان نسخه‌ی 22.02-06.00.01 به‌صورت رسمی عرضه شد. براساس توضیحات شرکت سونی بعد از آپدیت دستگاه، این به‌روزرسانی عملکرد سیستم را بهبود می‌بخشد. پیش از این یک به‌روزرسانی دیگر تحت عنوان 22.02-06.00.00 در ماه سپتامبر عرضه شده بود که یک سری قابلیت‌های جدید را به کنسول اضافه می‌کرد. از جمله‌ی این قابلیت‌ها می‌توان به پشتیبانی از رزولوشن 1440p و امکان ساخت پوشه‌های مختلف برای دسته‌بندی بازی‌ها در بخش‌های کوچک‌تر اشاره کرد. بااین‌حال سونی در به‌روزرسانی تازه هیچ‌‌گونه قابلیت جدیدی اضافه نکرده است.

در دیگر اخبار مربوط‌به شرکت Sony به‌تازگی هرمن هالست، رئیس استودیوهای پلی استیشن گفته بود که اهمیت دادن به بازی‌های لایو سرویس، به معنای توقف ساخت بازی‌های داستانی تک‌نفره نیست و سونی همچنان برنامه دارد تا این دست بازی‌ها را عرضه کند. هالست در ادامه گفت که بازی‌های انحصاری پلی استیشن با فاصله‌ی زمانی حداقل یک ساله برای کامپیوتر عرضه می‌شوند.

چندی پیش، سرویس وفاداری PlayStation Stars به‌صورت رسمی توسط سونی معرفی شد. کاربران ازطریق این سرویس می‌توانند به جمع آوری جوایز و آیتم‌های مختلف دیجیتالی بپردازند. این سرویس ماه گذشته کار خود را در آسیا آغاز کرد و در تاریخ ۲۱ مهرماه در دسترس کاربران قاره‌ی اروپا قرار می‌گیرد. همچنین کاربران آمریکا شمالی و جنوبی هم از امروز می‌توانند از امکانات پلی استیشن استارز بهره‌مند شوند.

بازی‌های جدید سرویس پلی استیشن پلاس هم از چند روز قبل دردسترس کاربران این سرویس قرار گرفت. مشترک‌های هر سه سطح سرویس پلاس می‌توانند همین الآن بازی‌های Hot Wheels Unleashed، اینجاستیس ۲ و Superhot را دانلود کنند و به تجربه‌ی آن‌ها بپردازند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده