// پنجشنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۴

شایعه: عرضه نقشه کلاسیک در DLC پولی بازی Modern Warfare 2

به‌نظر می‌رسد در بسته‌های الحاقی پولی سال ۲۰۲۳ بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 شاهد عرضه نقشه‌های کلاسیک از این مجموعه خواهیم بود.

بااینکه هنوز چنین ادعایی تایید نشده، اما شایعات حاکی از آن است که درسال ۲۰۲۳ میلادی شاهد انتشار بازی Call of Duty جدیدی نخواهیم بود و بالاخره چرخه عرضه سالانه این سری قطع خواهد شد. این قضیه بدین معنا است که Modern Warfare 2 که قرار است به‌زودی عرضه شود، از نظر زمانی باید دو برابر نسبت به قسمت‌های اخیر این مجموعه مورد پشتیبانی قرار بگیرد.

اکتیویژن، ناشر بازی و اینفینیتی وارد، سازنده این اثر تایید کرده‌اند که در سال میلادی بعدی بسته الحاقی پولی برای آن عرضه خواهد شد و حالا جزئیات احتمالی این بسته الحاقی توسط TheGhostOfHope، افشاکننده معتبر مجموعه Call of Duty مشخص شده است. او می‌گوید این DLC پولی شامل یک مجموعه نقشه باعنوان بهترین‌ها (Greatest Hits) خواهد بود که احتمالا دربردارنده‌ی نقشه‌های ریمسترشده از بازی‌های قدیمی کال آو دیوتی است.

این بسته شامل تقریبا تمامی نقشه‌های Call of Duty: Modern Warfare 2، محصول سال ۲۰۰۹ خواهد بود؛ همین‌طور دیگر نقشه‌های کلاسیک از بازی‌های ساخته‌شده از این سری توسط اینفینیتی وارد، تری‌آرک و اسلج‌همر. تام هندرسون، افشاگر مشهور صنعت ویدیوگیم هم گفته بود که DLC سال دوم این بازی روی نقشه‌های ریمسترشده تمرکز خواهد کرد. اما او نمی‌تواند تایید کند دقیقا کدام نقشه‌ها در آن جای خواهند گرفت.

Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ (۵ آبان ۱۴۰۱) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده