// چهار شنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۱

عدم معرفی بازی جدید Mortal Kombat در برنامه سالگرد ۳۰ سالگی این مجموعه

اد بون، سازنده مجموعه بازی Mortal Kombat اعلام کرد معرفی بازی جدید این مجموعه در زمان دیگری پس از سالگرد ۳۰ سالگی آن رخ خواهد داد.

اد بون، یکی از دو خالق مجموعه بازی Mortal Kombat به‌تازگی اعلام کرد که هواداران نباید در رویداد سالگرد ۳۰ سالگی مورتال کامبت انتظار رونمایی نسخه‌ی جدیدی را از این سری بازی مبارزه‌ای داشته باشند. بون در توییتی که به‌تازگی منتشر کرده است به همدلی با طرفداران پرداخت و گفت از اشتیاق آن‌ها برای معرفی بازی جدید استودیو‌ NetherRealm مطلع است؛ اما استودیو فعلاً تمرکز خود را روی رویداد ۳۰ سالگی مورتال کامبت گذاشته است. او در این توییت گفت:

«ما می‌دانیم که بسیاری از شما برای رونمایی از بازی جدید ندررلم استودیو هیجان‌زده هستید و این [رونمایی] در زمان مناسب انجام خواهد شد؛ اما حالا تمامی تمرکز ما روی ۳۰ سالگی مورتال کامبت است. می‌خواهیم روی این مسئله تمرکز کنیم و جشنی برای آن بگیریم. رونمایی بازی بعدی ما از رویداد MK30 مجزا خواهد بود.»

اولین بازی مورتال کامبت در سال ۱۹۹۲ برای دستگاه‌های آرکید عرضه شد و به‌دلیل مبارزات دیجیتالی شده و فیتالیتی‌های معروف خود به‌سرعت به محبوبیتی چشمگیر دست پیدا کرد. آخرین بازی این مجموعه با نام Mortal Kombat 11 در سال ۲۰۱۹ عرضه شد. بسته‌ی الحاقی Aftermath در سال ۲۰۲۰ برای این بازی منتشر شد و از آن زمان طرفداران منتظر دنباله‌ای برای این بازی مبارزه‌ای پرطرفدار هستند.

اسکورپیون در بازی Mortal Kombat 11 Ultimate

اد بودن و استودیو ندررلم تاکنون کوچک‌ترین جزئیاتی از بازی جدید خود افشا نکرده‌اند و حتی مطمئن نیستیم که اثر تازه‌ی آن‌ها نسخه‌ی جدیدی از سری بازی مورتال کامبت باشد. بسیاری گمان می‌کنند بازی جدید استودیو ندررلم سومین نسخه از سری بازی Injustice است. بازی‌های اینجاستیس نیز همانند مورتال کامبت در سبک مبارزه‌ای ساخته شده‌اند و مبارزان آن را شناخته‌شده‌ترین قهرمانان و تبهکاران دنیای DC تشکیل می‌دهند.

جف گراب، خبرنگار شناخته‌شده‌ی صنعت گیم، سال گذشته ادعا کرده بود که استودیو ندررلم به‌دلیل آینده‌ی نامشخصی که با شرکت مادر خود، WB Games دارد، بازی مورتال کامبت 12 را در اولویت خود قرار داده است. گراب گفته بود:

«این [خبر] با واقعیت و چیزهایی که من شنیده‌ام مطابقت دارد. [ساخت] مورتال کامبت 12 منطقی‌ترین تصمیم ممکن است، زیرا مجموعه‌ی محبوبی است و فروش و پول‌سازی آن تضمین شده است.»

حدود سه ماه پیش بود که اندرو بوون، بازیگر نقش کاراکتر جانی کیج در دو نسخه اخیر مورتال کامبت به ضبط محتواهای جدید برای این سری بازی مبارزه‌ای اشاره کرده بود. توییتی که بوون منتشر کرده بود او را در محوطه شرکت برادران وارنر نشان می‌داد؛ اما پس اندکی پس از انتشار پاک شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده