// چهار شنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۷

کناره‌گیری مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار شرکت سی دی پراجکت

مارچین ایوینسکی، مدیرعامل و یکی از دو بنیان‌گذار شرکت سی دی پراجکت تا پایان سال ۲۰۲۲ از سمت خود کناره‌گیری می‌کند و برای ریاست هیئت مدیره نامزد می‌شود.

شرکت سی دی پراجکت رد در جریان جدیدترین گزارش مالی خود از جزئیات برنامه‌های بلندمدت این شرکت پرده برداشت و توسعه‌ی تعداد زیادی از بازی‌های جدید را تأیید کرد. این شرکت لهستانی در سال‌های آینده سه‌گانه‌ی جدید ویچر، دو اسپین‌آف تازه از این مجموعه، دنباله‌ی سایبرپانک 2077 و یک آی‌پی کاملاً جدید را به بازار عرضه خواهد کرد. همچنین اعلام شد که به‌زودی شاهد تغییراتی در تیم مدیریتی این شرکت خواهیم بود.

حالا در جریان آخرین اخبار گیم باخبر شده‌ایم مارچین ایوینسکی، مدیرعامل مشترک و هم‌بنیان‌گذار شرکت سی دی پراجکت از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد. او قرار است برای ریاست هیئت‌مدیره نامزد شود و تا پایان سال جاری میلادی وظایف فعلی خود را واگذار می‌کند. جانشین ایوینسکی هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است.

ایوینسکی در بیانیه‌ی خود در این‌باره نوشت: «برای من این لحظه‌ی بزرگی است. من نزدیک به ۳۰ سال در سی دی پراجکت حضور داشته‌ام و تبدیل شدن آن از گروهی [کارمندان] مشتاق و سرکش به [استودیوی] توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های نقش‌آفرینی داستان محوری را که میلیون‌ها نفر در جهان به آن عشق می‌ورزند مشاهده کرده‌ام. زمانی‌که من و میچل کیچینسکی این شرکت را تأسیس کردیم، گمان نمی‌کنم که حتی در دست‌نیافتنی‌ترین رؤیاهای خود قادر به تصور چنین ماجراجویی فوق‌العاده‌ای بودیم.»

بیانیه کناره‌گیری مارچین ایوینسکی

به‌گفته‌ی ایوینسکی او همچنان با نقش‌هایی غیراجرایی در شرکت باقی خواهد ماند: «من قصد دارم یکی از سهام‌داران اصلی باقی بمانم و در نقش غیراجرایی خود همچنان فعال باشم تا تمرکز خود را روی پشتیبانی از کل هیئت‌مدیره بگذارم. من همچنین اتصال خود را با تولید بهترین بازی‌های داستان‌محور جهان و درنظرگرفتن گیمرها که هسته‌ی اصلی چیزی است که ما را خاص می‌کند، حفظ خواهم کرد.»

علاوه‌بر پروژه‌هایی که ذکر شد، سی دی پراجکت رد هم‌اکنون در حال توسعه‌ی بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty است که اولین و تنها محتوای گسترش‌دهنده‌ی بازی سایبرپانک 2077 خواهد بود. این بسته‌ی الحاقی در سال ۲۰۲۳ و تنها برای پلتفرم‌های نسل نهم عرضه خواهد شد.

همچنین این شرکت لهستانی تأیید کرده است که در اکثر آثار آینده‌ی خود از عناصر بازی‌های چندنفره استفاده خواهد کرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده