نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۹

مبارزه با نکرومورف‌ها در نخستین تریلر گیم پلی Dead Space Remake

شرکت الکترونیک آرتز و استودیو دایس نخستین تریلر گیم‌پلی بازی Dead Space Remake را پخش کردند که جلوه‌های بصری چشم‌نواز و نکرومورف‌ها را نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Electronic Arts و استودیو Motive سرانجام نخستین تریلر گیم‌پلی بازی Dead Space Remake را با طرفدارها به اشتراک گذاشتند. نسخه‌ی ریمیک این بازی ترسناک علمی-تخیلی بقامحور که از پایه با موتور بازی‌سازی Frostbite ساخته شده است، بسیار خیره‌کننده به‌نظر می‌رسد.

بازیکن‌ها به‌عنوان مهندس آیزاک کلارک سوار سفینه USG Ishimura می‌شوند که به‌طور مرموزی ارتباط خود با مرکز را از دست می‌دهد. بااین‌وجود طولی نمی‌کشد که کابوس‌ها آغاز می‌شوند و موجودات ترسناکی با نام نکرومورف‌ها شروع به جولان در محیط می‌کنند. تنها راه‌حل نیز قطع دست و پای این موجودات است؛ اگرچه آیزاک با کاوش در سفینه با انواع منزجرکننده‌تری از آن‌ها روبه‌رو می‌شود. او حتی ممکن است اطلاعاتی از سرگذشت دوستش نیکول به‌دست آورد.

چندین سکانس کلیدی از نسخه‌ی اصلی بازی Dead Space به‌طرز خیره‌کننده‌ای در نسخه‌ی ریمیک بازسازی شده است. بازی Dead Space Remake در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ (۷ بهمن ۱۴۰۱) در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد. این بازی دارای مأموریت‌های فرعی داستانی، پیش‌زمینه‌های داستانی گسترده و دوربین بدون وقفه برای نمایش داستان در یک شات متوالی است.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده