نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۲

قسمت بعدی Cyberpunk ساخته می‌شود | تایید توسعه سه‌گانه جدید ویچر

استودیوی سی‌دی پراجکت رد ساخت قسمت جدید سایبرپانک و سه‌گانه‌ی جدید ویچر را تایید کرد.

دقایقی پیش و در جریان برگزاری جدیدترین گزارش مالی سهام‌داران شرکت لهستانی سی‌دی پراجکت رد، این استودیو از ساخت قسمت بعدی سری سایبرپانک خبر داد.

هنوز جزئیات بیشتری از این بازی منتشر نشده است، اما ظاهرا این بازی با نام رمز Project Orion توسط تیم اصلی سی‌دی پراجکت مراحل بسیار ابتدایی توسعه‌ی خود را پشت‌سر می‌گذارد و توسط شعبه جدید این استودیو در شهر بوستون توسعه داده خواهد شد. طبق اطلاعات قبلی، می‌دانیم که بسته‌الحاقی Phantom Liberty آخرین پروژه‌ای خواهد بود که این استودیو با موتور گرافیکی داخلی خود با نام Red Engine خواهد ساخت، بنابراین قسمت جدید سری سایبرپانک به احتمال زیاد با موتور آنریل انجین 5 شرکت اپیک گیمز ساخته می‌شود.

سی‌ی پراجکت همچنین تایید کرد نسخه چهارم بازی ویچر که مدتی پیش مراحل اصلی توسعه‌ی آن با نام رمزی پولاریس در این استودیو آغاز شده است، نسخه اول سه‌گانه‌ی جدیدی خواهد بود که داستان‌های بیشتری از دنیای ویچر را برای طرفداران و بازیکنان بازآفرینی خواهد کرد. همچنین تایید شد یک بازی جدید و فرعی از سری ویچر با نام رمزی Project Sirius توسط استودیوی ۶۰ نفره‌ی The Molasses Flood که بازی Flame in the Flood را در کارنامه دارد آغاز شده است که تفاوت‌های زیادی با بازی‌های قبلی این مجموعه خواهد داشت.

این بازی با عنوان یک داستان فراموش‌نشدنی برای هواداران ویچر و مخاطبان جدید معرفی شده است. Project Sirius همچنین علاوه‌بر بخش داستانی، شامل یک بخش چندنفره و متفاوت نیز خواهد بود. در ادامه تایید شد که سومین بازی داستانی جدید در سری ویچر با نام رمزی Project Canis Majoris توسط یک استودیوی غیر داخلی که از بازی‌سازان سابق سی‌دی پراجکت رد تشکیل شده است، در دست توسعه است. این بازی جدید یک پروژه داستانی، جهان باز و در سبک نقش‌آفرینی خواهد بود.

سرانجام سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد مراحل بسیار ابتدایی ساخت یک آی‌پی کاملا جدید با نام رمزی Project Hadar توسط یکی از تیم‌های داخلی این شرکت آغاز شده است که با بازی‌های سری ویچر و سایبرپانک متفاوت خواهد بود. هنوز جزئیات بیشتری از این پروژه اعلام نشده است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده