نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۳

تولید بازی No More Heroes 4 در صورت تقاضای زیاد طرفدارها

خالق بازی‌های No More Heroes در گفت‌وگو با رسانه‌ی GNN اظهار داشت که توسعه نسخه‌ی دیگری از این مجموعه در آینده بعید نیست و تنها تقاضای زیاد طرفدارها را می‌طلبد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که احتمال تولید بازی No More Heroes 4 وجود دارد؛ هرچند سودا۵۱، خالق مجموعه می‌گوید که برای تحقق این امر باید تقاضای زیادی از سوی طرفدارها وجود داشته باشد. با اینکه بازی No More Heroes 3 به‌عنوان آخرین نسخه‌ی این مجموعه در نظر گرفته می‌شود، اما Suda51 احتمال توسعه‌ی یک بازی دیگر را رد نکرده است؛ اگرچه ظاهرا درصورت تأیید نسخه‌ی چهارم هم راه زیادی در پیش خواهد بود.

سودا۵۱ اخیرا با رسانه‌ی GNN درباره‌ی آخرین نسخه‌ی No More Heroes مصاحبه کرد و در جریان این گفت‌وگو در خصوص امکان بازگشت دوباره‌ی تراویس تاچ‌داون، شخصیت اصلی بازی مورد سؤال قرار گرفت. این کارگردان در پاسخ گفت: «بله، درسته، بازی Heroes No More 3 آخرین نبرد تراویس است. هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که ۱۰ سال آینده قرار است چه اتفاقی بیفتد و من هم نمی‌توانم. اگر تقاضای زیادی وجود داشته باشد، امکان بازکشت تراویس وجود دارد؛ درست مانند تام کروز که برای ایفای دوباره‌ی نقش ماوریک [در فیلم Top Gun: Maverick] بازگشت».

طرفدارها حداقل به این زودی‌ها نباید انتظار توسعه‌ی نسخه‌ی چهارم بازی No More Heroes را داشته باشند. اما بی‌تردید Suda51 نمی‌خواهد احتمال تولید نسخه‌ی دیگری از آن در آینده را رد کند. سودا۵۱ درکنار اشاره به احتمال توسعه‌ی بازی No More Heroes 4 اعلام کرد که مایل به عرضه‌ی یک کالکشن از سه بازی اصلی مجموعه است. بااین‌حال تصمیم‌گیری در این‌باره به شرکت Marvelous، ناشر این بازی‌ها مربوط می‌شود.

بازی No More Heroes 3 سال گذشته برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد. این بازی در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر) برای کامپیوتر (در بستر فروشگاه مایکروسافت)، پلی استیشن و ایکس باکس منتشر خواهد شد و چند روز زودتر در تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) به فروشگاه استیم راه خواهد یافت.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده