نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶

آغاز رویداد Steam Next Fest با دمو رایگان ۱۰۰ها بازی مستقل

شرکت ولو از آغاز رویداد دیجیتالی Steam Next Fest خبر داد که شامل ۱۰۰ها دموی بازی‌های مستقل و پخش زنده‌ی توسعه‌دهندگان است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Valve رویداد Steam Next Fest جدیدی را آغاز کرده است. این رویداد دیجیتالی که در بازه‌ی زمانی ۳ تا ۱۰ اکتبر (۱۱ مهر تا ۱۸ مهر) پیگیری می‌شود، فرصت بسیار مناسبی را در اختیار توسعه‌دهندگان بازی‌های مستقل قرار می‌دهد تا به نمایش بیشتر آثار آتی خود بپردازند.

در جریان رویداد Steam Next Fest بازی‌های مستقل زیادی با تخفیف به‌فروش می‌رسند و می‌توان به‌سراغ تجربه‌ی نسخه‌ی آزمایشی ۱۰۰ها بازی مستقل رفت که به‌شکل رایگان در دسترس قرار می‌گیرند. طیف گسترده‌ای از آثار نیز قابل تجربه است؛ از بازی‌های استراتژی و نقش‌آفرینی گرفته تا بازی‌های پلتفرمر، ریسینگ و حتی واقعیت مجازی.

توسعه‌دهندگان آثار مستقل از این فرصت استفاده می‌کنند تا در یک پخش زنده به نمایش بازی‌های آتی یا اخیرا انتشاریافته‌ی خود در استیم بپردازند. این لایواستریم‌ها در صفحه‌ی استیم آثار قابل مشاهده خواهند بود. توسعه‌دهندگان در این لایواستریم‌ها به تجربه‌ی بخش‌های اولیه‌ی بازی‌های خود می‌پردازند و به سؤالات طرفدارها پاسخ می‌دهند.

شرکت ولو اخیرا از تغییر برنامه‌ی زمانی برگزاری حراج‌های فصلی استیم خبر داد و حراج بهاره یا Spring Sale را جایگزین حراج متداول Lunar New Year کرد. حراج پاییزی یا Autumn Sale نیز به‌عنوان حراج بزرگ بعدی استیم از تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) آغاز خواهد شد و کاربرها می‌توانند بازی‌های مورد نظرشان را با تخفیف خریداری کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده