// شنبه, ۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۴

بازخوردهای منفی بازی FIFA 23 در استیم

به نظر می‌رسد که نسخه‌ی کامپیوتر FIFA 23 با مشکلات متعددی همراه بوده است.

بازی FIFA 23 امروز به‌صورت رسمی در سراسر جهان منتشر شد. بااین‌حال، دارندگان نسخه‌ی Ultimate Edition و مشترکین سرویس EA Play، از چند روز قبل امکان تجربه‌ی بازی را به‌دست آوردند. به نظر می‌رسد گیمرهایی که در چند روز گذشته به تجربه‌ی FIFA 23 پرداختند، نظرات چندان خوشایندی در مورد جدیدترین بازی این مجموعه ندارند. در زمان نوشتن این خبر، حدود ۱۵۰۰ نظر مختلف در استیم به ثبت رسیده است و بیشتر بازخوردها تا به اینجای کار منفی هستند.

دو مشکل در بیشتر گزارش‌ها قابل مشاهده است. مشکل اول، عدم اجرای بازی با نرم‌افزار Anti-Cheat است. باید به این نکته اشاره کنیم که برای تجربه‌ی FIFA 23 روی کامپیوتر، باید نرم‌افزار Anti-Cheat یا «ضد تقلب» را قبل از بازی اجرا کنید.

الکترونیک آرتز، در پاسخ سریع به این مشکل علاوه‌بر ارائه‌ی یک سری راه‌حل اعلام کرد که در حال بررسی و رفع آن است. اولین راه‌حل، اجرای نرم‌افزار Origin یا EA به‌صورت Administrator است. در صورتی که این راه‌حل پاسخگو نبود، می‌توانید آنتی‌ویروس خودتان را خاموش کنید. چون به‌طور معمول، بسیاری از نرم‌افزارهای ضد تقلب به‌عنوان یک ویروس در سیستم شناخته می‌شوند. در همین راستا، در بسیاری از گزارش‌ها اعلام شده که با خاموش کردن Real Time Protection از قسمت Windows Defender مشکل آن‌ها رفع شده است. همچنین یک سری گزارش‌های دیگر اعلام کردند که احتمال خرابی فایل‌های آنتی چیت وجود دارد. به همین خاطر، بهتر است که در ابتدا یک بار آن را حذف و دوباره نصب کنید.

دیگر مشکل FIFA 23 (فیفا ۲۳) روی کامپیوتر، کرش کردن بازی و همینطور نمایش یک پیام با عنوان "Unrecoverable Error" به معنای «ارور غیرقابل بازیابی» است. رفع این مشکل احتمالا کمی بیشتر طول بکشد. بااین‌حال، الکترونیک آرتز اعلام کرده که آن‌ها در حال بررسی این مشکل هستند.

FIFA 23، آخرین بازی این مجموعه است که با نام «فیفا» منتشر می‌شود و از سال آینده شبیه‌ساز فوتبالی الکترونیک آرتز تحت عنوان EA Sports FC دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


منبع VG 247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده