نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۳

ویدیو تنظیمات گرافیکی نسخه کامپیوتر Returnal فاش شد

با افشای یک ویدیو از تنظیمات گرافیکی بازی علمی-تخیلی روگ‌لایک Returnal شواهد بیشتری از معرفی قریب‌الوقوع نسخه‌ی کامپیوتر آن در دسترس قرار گرفت.

مدت کوتاهی پس از افشای نسخه‌ی کامپیوتر بازی علمی-تخیلی روگ‌لایک Returnal در کنفرانس GDC، ویدیوی دیگری به بیرون درز کرد که جزئیات جدیدی از این پورت معرفی‌نشده را در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. این ویدیو که به‌سرعت توسط شرکت سونی حذف شد، تجربه‌ی احتمالی بازی ریترنال روی کامپیوتر را به نمایش درمی‌آورد.

این ویدیو نگاهی اجمالی به تنظیمات گرافیکی بازی Returnal داشت که تنها در نسخه‌ی کامپیوتر در دسترس خواهند بود. همان‌طور که رسانه‌ی پی‌سی گیمر گزارش می‌دهد، گزینه‌های گرافیکی نسخه‌ی PC ریترنال شامل تنظیم رزولوشن اصلی، رزولوشن پویا، فناوری DLSS شرکت انویدیا، تکنولوژی FSR شرکت AMD، فناوری مقیاس‌کننده‌ی تصاویر Nvidia Image Scaling، پشتیبانی از نرخ فریم نامحدود و سایه‌ها و بازتاب‌های پرتویایی‌شده می‌شود.

استودیو Housemarque در جریان رویداد GDC به گفت‌وگو درباره‌ی تأثیر ذرات روی جلوه‌های بصری Returnal پرداخت و یکی از اسلاید‌های این کنفرانس سهوا اجرای بازی روی کامپیوتر را تأیید کرد. اطلاعات پردازشی نیز ویژگی‌هایی نظیر وضوح پویا را نشان داد که در نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی ریترنال در دسترس نیستند.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection و بازی The Last of Us Part 1 جدیدترین آثاری به‌شمار می‌آیند که راه‌یابی آن‌ها به کامپیوتر تأیید شده است. با اینکه همه‌ی شواهد حاکی از معرفی نسخه‌ی کامپیوتر Returnal در آینده‌ی نه‌چندان دور است، اما باید تا پیش از انتشار اطلاعات موثق انتظارات خود را کنترل کنید. طرفدارها احتمالا به‌زودی شاهد انتشار جزئیاتی در این رابطه خواهند بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده