// چهار شنبه, ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۳

کشف فایل صوتی جوکر در بازی MultiVersus

کاربری در توییتر فایل صوتی جوکر به‌عنوان گوینده در بازی MultiVersus را کشف کرده است.

یک کاربر توییتر با نام Laisul فایل صوتی جوکر را در بازی MultiVersus پیدا کرده است. او ویدیویی از جملات این کاراکتر را هم منتشر کرده است و ظاهرا وظیفه صداپیشگی آن برعهده مارک همیل بوده است. بازیگر مجموعه Star Wars به‌مدت سی سال است که صداپیشگی این شرور را برعهده دارد و کار خود را از Batman: The Animated Series شروع کرده است. از آن زمان همیل در پروژه‌های متعددی شامل چندین فیلم انیمیشنی دی‌سی مثل The Killing Joke و مجموعه بازی‌های Batman Arkham صداپیشگی شخصیت جوکر را بر عهده داشته است.

دانلود از آپارات

اگر این ویدئو واقعی باشد، ممکن است جوکر به‌زودی به بازی MultiVersus اضافه شود و بازیکنان فرصت داشته باشند تا دربرابر هارلی کویین و بتمن مبارزه کنند که صداپیشگی آنها توسط همکاران همیل در Batman: TAS، کوین کانروی و تارا استرانگ صورت گرفته است. کاراکتر بعدی کمیک‌های دی‌سی که به بازی MultiVersus اضافه خواهد شد، بلک ادم ضدقهرمان است که انتظار می‌رود در ماه اکتبر (۹ مهر تا ۹ آبان) و همزمان با فیلم جدید که دواین جانسون مشهور به راک در آن ایفای نقش خواهد کرد، منتشر شود.

کاراکترهای تازه ملحق‌شده از برادران وارنر به این بازی شامل ریک و مورتی، نسخه انیمیشنی لبرون جیمز از Space Jam: A New Legacy و گیزمو از Gremlins است. همچنین انتظار می‌رود استریپز از همین مجموعه آخر به‌بازی ملحق شود. بازی MultiVersus اکنون برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی دردسترس است. پیش از این شاهد حضور جوکر در بازی Mortal Kombat نیز بوده‌ایم.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده