نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۲

پخش تریلر زمان انتشار بازی Overwatch 2

شرکت بلیزارد با پخش تریلر زمان عرضه‌ی بازی Overwatch 2، به نمایش کاراکترهای قدیمی و جدید در مبارزه‌های اکشن پرداخته است.

بازی Overwatch 2، جدیدترین محصول شرکت بلیزارد اینترتینمنت کمتر از یک هفته‌ی دیگر منتشر خواهد شد. در همین راستا بلیزارد تریلر زمان عرضه‌ی این بازی را پخش کرده است تا نگاهی کلی به محتوایی که بازیکنان باید در آینده انتظارش را داشته باشند، بیندازد. در این تریلر می‌توانیم شاهد حضور قهرمانان قدیمی و جدید در مبارزه‌های اکشن باشیم و در ادامه نحوه‌ی تبدیل شدن اورواچ 2 به یک بازی رایگان را ببینیم.

از میان ۳۵ قهرمان منحصربه‌فرد Overwatch 2، سه کاراکتر جدید به شمار می‌آیند. اولین کاراکتر جدید Sojourn، یک هیروی مهاجم است که می‌تواند تیرهای تفنگ خود را برای وارد کردن آسیب‌های سنگین و دقیق شارژ کند. کاراکتر بعدی Junker Queen در کلاس تانک است که در مبارزات از پتک، دستکش مغناطیسی، تفنگ ساچمه‌ای و چاقوی Gracie استفاده می‌کند. درنهایت Kiriko جدیدترین قهرمان کلاس ساپورت است که از روح روباه برای Buff متحدان و از Suzu برای آسیب‌ناپذیری آن‌ها به مدت کوتاه استفاده می‌کند.

وی همچنین از می‌تواند از قابلیت Ofuda برای بهبود سلامتی هم تیمی‌هایش بهره ببرد. همچنین بلیزارد ۲۲ نقشه را برای زمان انتشار Overwatch 2 در دسترس قرار می‌دهد که ۶ نقشه‌ی آن کاملا جدید هستند. از میان این نقشه‌های جدید، سه نقشه‌ی New Queen Street ،Colosseo و Esperanča در حالت جدید Push Mode استفاده خواهند شد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Overwatch 2 قرار است در تاریخ ۱۲ مهر (۴ اکتبر) امسال روی پلتفرم‌های پی سی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. تمامی نسخه‌های این بازی از قابلیت‌های بازی بین پلتفرمی و پیشرفت بین پلتفرمی بهره می‌برند.

نظر شما درباره‌ی تریلر جدید بازی Overwatch 2 چیست؟ آن‌ها را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده