نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۶

آغاز ماجراجویی آمیسیا و هیوگو در تریلر داستانی A Plague Tale: Requiem

شرکت فوکس اینترتینمنت و استودیو آسوبو یک تریلر داستانی احساسی از بازی ماجراجویی مخفی‌کاری A Plague Tale: Requiem را با طرفدارها به اشتراک گذاشتند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Focus Entertainment و استودیو Asobo تریلر داستانی جدیدی از بازی A Plague Tale: Requiem پخش کردند. وقایع این بازی ۶ ماه پس از حوادث نسخه‌ی اول رخ می‌دهد که هیوگو به‌خاطر بیماری خود محکوم به مرگ می‌شود، اما آمیسیا این حکم را نمی‌پذیرد. این خواهر و برادر راهی جنوب فرانسه می‌شوند و به‌دنبال جزیره‌ای می‌گردند که شاید راه درمانی برای بیماری هیوگو داشته باشد.

دانلود ویدیو از آپارات

طولی نمی‌کشد که طاعون موش‌ها از راه می‌رسد و ویرانی و مرگ به بار می‌آورد. آمیسیا و هیوگو در بازی اکشن ماجراجویی مخفی‌کاری A Plague Tale: Requiem از مکان‌های جدیدی نظیر لاکونا دیدن می‌کنند که گل‌ها و آرامش حاکم بر آن فضایی وهم‌آلود را به‌وجود آورده است. ظاهرا آمیسیا باید به یک شوالیه/مزدور اعتماد کند تا آن‌ها را به یک جزیره‌ی اسرارآمیز برساند؛ جزیره‌ای که درگیری‌های بیشتری را در سفر این خواهر و برادر قرار می‌دهد.

بازی A Plague Tale: Requiem در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس بلکس سری اس، پلی استیشن 5، کامپیوتر و نینتندو سوییچ (ازطریق کلاود) منتشر خواهد شد. این بازی از همان روز عرضه به گیم پس راه می‌یابد و مشترک‌های این سرویس اشتراکی می‌توانند بدون صرف هزینه‌ی جداگانه به تجربه‌ی آن بپردازند. گیمرها برای تکمیل این بازی اکشن ماجراجویی به ۱۵ تا ۱۸ ساعت زمان نیاز خواهند داشت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده