نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۴

نمایش ویژگی های گرافیکی نسخه کامپیوتر Gotham Knights در تریلر تازه

شعبه‌ی مونترال شرکت برادران وارنر یک تریلر تازه از بازی Gotham Knights برای نمایش ویژگی‌های گرافیکی نسخه‌ی کامپیوتر پخش کرد.

بازی Gotham Knights شرکت WB Games Montreal ماه آینده عرضه می‌شود. این بازی باید در کنسول‌های نسل ۹ عملکرد خوبی داشته باشد و نسخه‌ی کامپیوتر آن نیز طیف وسیعی از تنظیمات گرافیکی را در اختیار کاربر می‌گذارد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از گاتهام نایتز پخش شده است؛ تریلری که پشتیبانی نسخه‌ی کامپیوتر از رزولوشن 4K، مانیتورهای فوق عریض و چندگانه و بازتاب‌های پرتویایی‌شده را تأیید می‌کند.

دانلود از آپارات

از دیگر ویژگی‌های گرافیکی برجسته‌ی نسخه‌ی PC می‌توان به نرخ فریم نامحدود و ارتقا مقیاس با هوش مصنوعی به‌وسیله‌ی فناوری XeSS شرکت اینتل اشاره کرد. کاربران کامپیوتر می‌توانند حداقل و حداکثر رزولوشن پردازش بازی، حداکثر محدودیت FPS، میزان اعمال Sharpening، میدان دید، TAA Upsample، سایه‌های تماسی و موارد دیگری را شخصی‌سازی کنند. تریلر تازه بخش‌هایی از گیم‌پلی نظیر استفاده بت‌گرل از Batglider را نیز نشان می‌دهد.

بازی Gotham Knights در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی در ابتدا برای انتشار روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز برنامه‌ریزی شده بود، اما مقیاس بازی، توسعه‌دهندگان را مجبور به لغو نسخه‌های نسل ۸ کرد. این بازی نوید ارائه حجم زیادی از محتوای داستانی را می‌دهد که برای تجربه‌ی همه‌ی آن‌ها به بیش از یک دور بازی نیاز است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده