// سه شنبه, ۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۷

افتتاح استودیوی بازی‌سازی نتفلیکس در کشور فنلاند

نتفلیکس از افتتاح استودیوی جدید در شهر هلسینکی کشور فنلاند خبر داد تا تعداد استودیوهای بازی‌سازی این شرکت به عدد چهار برسد.

جدیدترین گام شرکت نتفلیکس در صنعت گیمینگ، افتتاح استودیوی بازی‌سازی اختصاصی جدید در هلسینکی فنلاند است که در آن مارکو لاستیکا به‌عنوان کارگردان حضور خواهد داشت؛ شخصی که بیشتر به‌عنوان نائب رئیس شرکت زینگا شناخته شده است. نتفلیکس در بیانیه‌ای در وبسایت خود اعلام کرد: «این قدم دیگری در چشم‌انداز ما برای ساخت استودیو سازنده‌ی بازی‌ها در کلاس‌ جهانی است. [نتفلیکس] بازی‌های اورجینال متعدد دلچسب و شدیدا درگیرکننده را بدون تبلیغات و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای به صدها میلیون از کاربران درسراسر جهان ارائه خواهد کرد».

این شرکت در ادامه می‌گوید هلسینکی برخی از بهترین استعدادهای توسعه بازی در جهان را دارد و این اولین استودیوی شرکت است که از صفر بنا خواهد شد. این شرکت استودیو دیگری با نام Next Games هم در هلسینکی دارد. «هنوز روزهای اولیه است و برای ارائه تجربه بازی‌های عالی روی نتفلیکس نیاز به‌انجام کارهای بیشتری است. ساخت یک بازی می‌تواند چند سال طول بکشد؛ پس ما مفتخریم تا ببینیم چگونه به‌شکل پیوسته، پایه‌واساس استودیوهای گیمینگ خود در سال اول را خواهیم ساخت و منتظریم تا در سال‌های پیش رو، محصول در حال ساخت خود را [با گیمرها] به‌اشتراک بگذاریم».

با افتتاح این استودیو، حال نتفلیکس چهار استودیو گیمینگ دارد که شامل Night School Studio و Boss Fight Entertainment است. بازی Oxenfree از استودیو نایت اسکول یک نسخه روی نتفلیکس دارد که اکنون برای مشترک‌ها قابل تجربه است. Oxenfree II: Lost Signals به‌عنوان اثر مورد انتظار و در حال ساخت این استودیو به‌تازگی تا سال ۲۰۲۳ تأخیر خورد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده