نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۸

رونمایی از نام بازی جدید شرکت الکترونیک آرتز و استودیو امگا فورس

بازی جدید و در دست تولید شرکت EA و استودیو Omega Force شرکت کوئی تکمو در اواخر هفته‌ی جاری به‌طور کامل معرفی می‌شود. این بازی به‌دنبال رقابت با مجموعه مانستر هانتر است.

در اوایل ماه جاری شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که با همکاری استودیو Omega Force شرکت Koei Tecmo، سازنده‌ی مجموعه بازی Dynasty Warrior روی یک بازی تازه با محوریت شکار کار می‌کند که رقیبی برای سری بازی Monster Hunter خواهد بود. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که جزئیات بیشتری از این بازی منتشر شده است.

این بازی تازه با نام Wild Hearts روانه‌ی بازار می‌شود و بازیکن‌ها را وارد «یک ماجراجویی حماسی» می‌کند. این بازی در دنیایی فانتزی جریان دارد که از ژاپن فئودال الهام گرفته است. شرکت الکترونیک آرتز ضمن انتشار یک تصویر هنری از وایلد هارتز تأیید کرد که طرفدارها باید در اواخر این هفته منتظر رونمایی کامل از بازی باشند.

شرکت EA رأس ساعت ۱۷:۳۰ چهارشنبه، ۶ مهر در جریان یک پخش زنده به معرفی کامل بازی Wild Hearts خواهد پرداخت. در این پخش زنده احتمالا شاهد پخش تریلر گیم‌پلی و انتشار جزئیاتی از بازی نظیر تاریخ عرضه و پلتفرم‌های مقصد خواهیم بود. به‌هرشکل طرفدارها نباید زمان زیادی را برای رونمایی از بازی منتظر بمانند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده