// دوشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

جداگانه بودن فایل دانلودی Modern Warfare 2 از وارزون ۲

با اعلام سازندگان، فایل دانلودی Call of Duty: Modern Warfare 2 از Warzone 2.0 جدا خواهد بود.

بتای بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 همراه‌با قابلیت کراس-پلتفرم، در دسترس کاربران کنسول‌ها و کامپیوتر قرار دارد. در بتای بازی، علاوه‌بر بخش چند نفره می‌توان نگاه کلی بر نقشه و حالت‌های جدید، سیستم Perk‌ و همینطور قسمت انتخاب اسلحه یا همان گان‌اسمیت داشت. حالا به‌تازگی استودیو اینفینیتی وارد از جدا بودن فایل دانلودی Modern Warfare 2 از Warzone 2.0 خبر داده است.

جو سکوت (Joe Cecot)، یکی از کارگردان‌های هنری Modern Warfare 2 در مصاحبه‌ی تازه این موضوع را تایید کرد. او گفت: «شما می‌توانید آن‌ها را (Modern Warfare 2 و Warzone) به‌صورت جداگانه دانلود کنید. بااین‌حال، لطمه‌ای به یکپارچگی سیستم بازی وارد نخواهد شد. به‌عنوان مثال برای رفتن از Warzone 2.0 به بخش‌های دیگر مثل بخش چندنفره‌ی MW2 نیازی به خروج از بازی نخواهید داشت.

پس باوجود اینکه خیلی راحت و سریع به هر دو بخش [وارزون و چندنفره] دسترسی خواهید داشت، می‌توانید هر کدام از این بخش‌ها را به‌صورت جدا از هم نصب کنید».

در ادامه، جف اسمیت، کارگردان هنری بخش چندنفره‌ی Modern Warfare 2 افزود: «ما به سختی روی این موضوع از زمان انتشار Modern Warfare در سال ۲۰۱۹ کار کردیم. بحث حجم و فضای ذخیره‌سازی بازی و همینطور جابه‌جایی در منوهای آن همواره یکی از برجسته‌ترین بحث‌ها بین ما بوده است. حالا امیدواریم که بتوانیم این موضوع را بهتر از قبل کنیم».

یکی از مشکلات گیمرها در نسخه‌ی اول، حجم بالای بازی و به‌روزرسانی‌های آن بود. جدا سازی Modern Warfare 2 از Warzone می‌تواند از بروز مجدد چنین مشکلاتی جلوگیری کند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ ۶ آبان برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده