نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۴

نمایش توانایی‌هایی شخصیت مجیک در تریلر جدید بازی Marvel’s Midnight Suns

استودیو Firaxis در تریلر جدیدی به نمایش قابلیت‌ها و قدرت‌های شخصیت Magik، میوتنت قدرتمند در بازی Marvel’s Midnight Suns می‌پردازد.

بازی Marvel’s Midnight Suns در تعطیلات سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد و طی هفته‌های گذشته 2K گیمز تریلرهای متعددی با محوریت شخصیت‌ها از این بازی منتشر کرده است. ایلیانا راسپوتین ملقب به Magik جدیدترین شخصیتی است که استودیو Firaxis با نمایش ویدیوهای مختلفی سعی در معرفی او دارد. بعد از اینکه در تریلر چند روز پیش Hero Spotlight شاهد رونمایی از شخصیت مجیک در این بازی بودیم، حالا و در تریلر گیم‌پلی جدید بازی Marvel’s Midnight Suns به نمایش قدرت‌های این میوتنت قدرتمند پرداخته می‌شود.

مجیک می‌تواند دشمنان خود را ازطریق توانایی‌های جادویی خود در بُعدهای مختلف زمان و مکان جا‌به‌جا کرده و با ایجاد پورتال آن‌ها را به مکان دیگری تلپورت کند. او همچنین قادر است نیروی زندگی را به شمشیری به نام Soulsword منتقل کند و به دشمنانش آسیب بزند. درکنار این موارد او قادر است موجودی به نام Darkchylde را احضار کند که در کمیک‌ها، شخصیت دیگر خود مجیک بود. اما ظاهرا در بازی با موجودی مستقل روبه‌رو هستیم.

دانلود از آپارات

Banish یکی از کارت‌های Heroic این کاراکتر در بازی محسوب می‌شود که ازطریق ان می‌توان جایی تحت عنوان Drops ایجاده کرده و دشمنان را به آن‌جا تبعید کرد تا شانسی برای KO’d شدن داشته باشند. درنهایت Heroic Ability این کاراکتر تحت عنوان Darkchylde به نمایش گذاشته شده که Magik را برای یک دور مبارزه آسیب ناپذیر می‌کند. با ارتقاء این قابلیت، Magik می‌تواند قهرمانان دیگری که بخشی از تیم نیستند را احضار کرده و از برخی کارت‌ها آن‌ها استفاده کند.

بازی Marvel’s Midnight Suns در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر می‌شود. این بازی در تاریخ دیگری برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ نیز در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده