نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۶

احتمال عرضه بازی Resident Evil 4 Remake برای ایکس باکس وان

نسخه‌ی ایکس باکس وان بازی Resident Evil 4 Remake در فروشگاه آمازون فهرست شد که احتمالا از معرفی این نسخه در شوکیس آتی کپکام حکایت دارد.

مدتی قبل بازی Resident Evil 4 Remake برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر معرفی شد و شرکت Capcom اخیرا خبر از راه‌یابی آن به کنسول پلی استیشن 4 داد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نسخه‌ی ایکس باکس وان این ریمیک در شعبه‌ی بریتانیا فروشگاه آمازون فهرست شده است که احتمالا نشان از معرفی این نسخه در جریان شوکیس شرکت کپکام در ماه اکتبر دارد.

تصویر روی جلد این نسخه به‌وضوح به کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس اشاره دارد و حتی گزینه‌ای برای انتخاب نسخه‌ی دلخواه نیز وجود دارد. درحال‌حاضر جزئیات بیشتری در این رابطه در دست نیست و شرکت کپکام تا به این لحظه انتشار بازی برای کنسول نسل ۸ مایکروسافت را تأیید نکرده است. به‌هرشکل طرفدارها باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانند و تا آن زمان انتظارات خود را کنترل کنند.

ریمیک بازی Resident Evil 4 در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر تقدیم گیمرها خواهد شد. این بازی دارای محتوایی اختصاصی برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 است که برای عرضه در اوایل سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است.

نمایش نسخه ایکس باکس وان بازی Resident Evil 4 Remake در فروشگاه آمازون


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده