نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۱

پخش نخستین تیزر نسخه PC بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

شرکت سونی یک تیزر تریلر از نسخه‌ی کامپیوتر بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سونی تریلر جدیدی از نسخه‌ی کامپیوتر بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales پخش کرده است. این تریلر جلوه‌های بصری شگفت‌انگیز بازی را با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه نشان می‌دهد و در ادامه قابل مشاهده است. داستان بازی پس از حوادث Marvel’s Spider-Man رخ می‌دهد و روی مایلز مورالز تمرکز دارد؛ کاراکتری که لباس مرد عنکبوتی را بر تن می‌کند و راه و چاه کار را می‌آموزد.

دانلود از آپارات

مایلز مورالز درگیری‌های زیادی در زندگی دارد؛ از دسیسه‌های شرکت Roxxon Energy گرفته تا تشکیلاتی محرمانه به رهبری The Tinkerer. فارغ از این، مأموریت‌های جانبی، فعالیت‌ها و جلوگیری از کارهای خلاف مختلف، در بازی وجود خواهد داشت. مایلز مورالز در دنباله بازی Marvel’s Spider-Man از قدرت‌های منحصربه‌فردی نظیر Venom Blast و ناپدیدشدن برخوردار است که از آن‌ها می‌تواند برای غلبه بر دشمنان در نبردها استفاده کند.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales درحال‌حاضر در کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل تجربه است و در پاییز ۲۰۲۲ در بستر فروشگاه اپیک گیمز و استیم برای کامپیوتر منتشر می‌شود. با اینکه استودیوهای Insomniac Games و Nixxes Software از ویژگی‌های مختص نسخه‌ی PC رونمایی نکردند، اما این نسخه احتمالا مانند بازی Marvel’s Spider-Man Remastered از بازتاب‌های پرتویایی‌شده، مانیتورهای فوق عریض، DLSS و کنترلر دوال‌سنس پشتیبانی می‌کند. طرفدارها می‌توانند در ماه‌های آینده منتظر انتشار جزئیات بیشتری از این نسخه باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده