نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۵

تایید حمله سایبری به بخش پشتیبانی و خدمات شرکت 2K

اخیرا تایید شد بخش خدمات پشتیبانی از مشتریان شرکت 2K گیمز توسط هکرها مورد حمله قرار گرفته است.

اخیرا شرکت 2K گیمز به‌صورت رسمی تایید کرد که مورد حمله‌ی سایبری قرار گرفته است. این شرکت در پست توییتر خود نوشت: «متوجه شده‌ایم که یک شخص ثالث غیرمجاز به‌طور غیرقانونی به بخش اعتباری یکی از فروشندگان ما که به پلتفرم کمکی 2K برای ارائه‌ی پشتیبانی به مشتریان خود کمک می‌کند، دسترسی پیدا کرده است». 2K سپس تأیید کرد که این فرد لینک‌های مخربی را برای برخی از بازیکنان ارسال کرده است. در ادامه نیز بخش پشتیبانی 2K توصیه کرد هر بازیکنی که احتمالا روی این لینک‌ها کلیک کرده است باید گذرواژه‌های خود را که روی مرورگر وب ذخیره شده‌اند را تغییر دهد.

در ادامه‌ی بیانیه‌ی 2K آمده است: «لطفاً توجه داشته باشید که پرسنل 2K هرگز از شما رمز عبور یا سایر اطلاعات شخصیتان را نمی‌خواهند. تا زمانی‌که به این موضوع رسیدگی می‌کنیم، درگاه پشتیبانی ما آفلاین خواهد ماند. بااین‌حال برای آگاهی از زمانی‌که بتوانید تعامل خود را با ایمیل‌های بخش راهنمایی و پشتیبانی 2K از سر بگیرید، اطلاعیه‌ای صادر می‌کنیم و همچنین انتشار اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چگونه می‌توانید به بهترین نحو از خود دربرابر هرگونه فعالیت مخرب محافظت کنید را پیگیری خواهیم کرد».

سیستم پشتیبانی 2K که مورد حمله قرار گرفته است، از بازیکنان بازی‌های ورزشی به مانند NBA و WWE و همچنین سری Borderlands این شرکت پشتیبانی می‌کند. خبر مورد حمله قرار گرفتن 2K دومین خبر بد برای تیک-تو، شرکت مادر آن پس از افشای برخی اطلاعت از بازی GTA 6 شرکت راک‌استار گیمز به شمار می‌آید.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده