// پنجشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۰

عرضه رایگان Babylon’s Fall در برخی فروشگاه‌ها

بازی Babylon’s Fall دچار مشکلات زیادی است و حال گزارش شده است این بازی در برخی فروشگاه‌های گیم‌استاپ به‌صورت رایگان عرضه می‌شود.

بازی Babylon’s Fall اثری نقش‌آفرینی است که با همکاری پلاتینیوم گیمز و اسکوئر انیکس ساخته و عرضه شد. حال گزارش شده است شعبه‌های آمریکایی فروشگاه گیم‌استاپ درحال دور انداختن موجودی‌های قدیمی این بازی است؛ بازی‌ای که فروش آن هم متوقف شده است. اما برخی کاربران گزارش می‌دهند کارکنان این فروشگاه نسخه‌های رایگانی از بازی را به طرفداران می‌دهند.

برخی هم گزارش داده‌اند که با فروشگاه محلی خود تماس گرفته‌اند؛ اما موجودی آن‌ها از این بازی تمام شده بود. کاربری در مصاحبه با VGC گفته است: «من دیشب به ۱۰ فروشگاه زنگ زدم و همه آن‌ها به من گفتند نسخه‌های این بازی را از بین برده‌اند. نه اینکه فقط آن‌ها را دور بیندازند؛ بلکه به آن‌ها دستور داده شده بود تا این نسخه‌ها را تخریب کنند».

دستور تخریب برای دیسک‌های بازی Babylon's Fall

در کشور انگلیس، نسخه‌های فیزیکی این بازی در فروشگاه‌های بزرگ زیادی در دسترس نیست؛ اما فروشگاه Currys این اثر را با قیمت پانزده پوند به فروش می‌رساند. این بازی مورد انتقاد شدید منتقدان قرار گرفت و بنابر وبسایت متاکریتیک، این بازی یکی از بدترین بازی‌های نقدشده روی کنسول پلی استیشن 5 و یکی از بدترین بازی‌های سال است.

حتی در زمانی این بازی آمار یک بازیکن همزمان روی شبکه استیم را ثبت کرد. قرار است سرورهای این بازی در تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۱ (۲۸ فوریه ۲۰۲۳) بسته شود و این بازی دیگر کاملا غیرقابل‌تجربه کردن شود. در بیانیه‌ای در وبسایت رسمی بازی، شرکت اسکوئر انیکس تایید کرد که بازی خاموش خواهد شد و آپدیت عظیمی که برای آن درنظر گرفته شده بود هم لغو شده است.

«با هدف فراهم آوردن یک بازی اکشن نقش‌آفرینی آنلاین چندنفره نشاط‌آور که در دنیایی فانتزی و پرجزئیات رخ می‌دهد؛ ما سرویس رسمی بازی را در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ (۳ مارس ۲۰۲۲) آغاز کردیم و به انجام توسعه و عملیات‌های اضافی ادامه داده‌ایم. اما با تاسف فراوان به شما اطلاع می‌دهیم که سرویس بازی در ۲۸ فوریه ۲۰۲۳ پایان خواهد یافت».

بازی Babylon’s Fall برای دارندگان پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی عرضه شده بود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده