نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۱

پخش تریلر جدید از گیم پلی بازی Scorn

عصر امروز، سازندگان بازی Scorn یک تریلر جدید ۸ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این اثر را در اختیار علاقه‌مندان قرار دادند.

بازی Scorn در تاریخ ۲۱ اکتبر سال جاری میلادی (۲۹ مهر) در دسترس کاربران کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. وظیفه طراحی و توسعه این اثر برعهده‌ استودیو Ebb Software قرار داشته و Kepler Interactive این بازی را منتشر خواهد کرد. همچنین بازی Scorn از روز اول عرضه، در دسترس کاربران سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت. سازندگان بازی در گذشته اعلام کردند که کاربران برای به پایان‌ رساندن این اثر، به ۶ الی ۸ ساعت زمان نیاز خواهند داشت.

حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، شرکت سازنده و ناشر این اثر، ویدیو جدیدی از گیم‌پلی این بازی را منتشر کرده‌اند. در این ویدیو ۸ دقیقه‌ای ما با گیم‌پلی این بازی بیشتر آشنا می‌شویم. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را مشاهده کنید.

از آپارات دانلود کنید

استودیو کپلر در مورد این ویدیو توضیحاتی را ارائه داده است. این شرکت بیان کرد: «در این سکانس مقدماتی، بازیکنان با کاراکتری که در bio-labyrinth هدایت خواهند کرد، آشنا می‌شوند. بدون هیچ کمکی، بازیکنان راه و روش خود را وارد دنیای بازی خواهند کرد، خود را با ابزارهای عجیب و غریب مجهز می‌کنند و یک معمای عجیب را حل می‌کنند که فقط به راهنمایی‌هایی از آینده اشاره می‌کند.»

همان‌طور که شما همراهان عزیز احتمالا از آن مطلع هستید، مایکروسافت در یک شوکیس در ماه می سال ۲۰۲۰ میلادی به معرفی این اثر پرداخت. این بازی از آثار هنرمندانی مثل H.R. Giger و Zdzisław Beksiński الهام گرفته شده است. طبق گفته توسعه‌دهندگان این بازی یک اثر ماجراجویی ترسناک با دوربین اول شخص است که قصه آن در یک جهان کابوس‌وار که فرم و اشکال خاصی را در خود جا داده است، روایت خواهد شد. سازندگان درواقع در پی پرتاب‌کردن بازیکنان به یک دنیای رویایی هستند که حس انزوا و تنهایی رو به بازیکن منتقل خواهند کرد. کاربران محیط‌های مختلف به‌هم پیوسته بازی را در طول پیش‌برد اثر کشف خواهند کرد. محیط بازی شخصیت واحدی دارد.

مکان‌های مختلف بازی Scorn درکنار شخصیت‌ها و پازل‌های ويژه خود، تم مخصوص به خود را خواهد داشت. طبق گفته سازندگان این امر در ساخت یک دنیای منسجم ضروری است. بازیکنان در طول تجربه اثر مناطق مختلفی را کشف خواهند کرد و درکنار دستیابی به سلاح‌های جدید، به مهارت‌ها و آیتم‌های متنوعی دسترسی پیدا خواهند کرد.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده