نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۰

اضافه شدن Deathloop و چند بازی دیگر به سرویس Xbox Game Pass

بازی‌های نیمه دوم ماه سپتامبر ۲۰۲۲ ایکس باکس گیم پس معرفی شده‌اند که در آن شاهد اضافه شدن بازی‌هایی مثل Deathloop به این سرویس هستیم.

پس از اعلام اضافه شدن چندین بازی جدید مانند Deathloop استودیوی آرکین به سرویس گیم‌پس در نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۲، حالا شاهد در دسترس قرار گرفتن این بازی و همچنین معرفی چندین بازی جدید برای این سرویس اشتراکی بازی هستیم.

علاوه‌بر عرضه روی کنسول ایکس باکس برای اولین‌بار، به‌روزرسانی بزرگ GOLDENLOOP نیز از محتوای جدید دث‌لوپ روی تمامی پلتفرم‌ها خواهد بود. این آپدیت که اولین به‌روزرسانی بزرگ بازی پس از ماه‌ها است، موارد جدیدی مانند بخش فوتو مود، سلاح‌ها، دشمنان و آپگرید‌های تازه‌ و یک پایان جدید را به خط داستانی اصلی بازی اضافه می‌کند.

بازیکنان در نقش Colt Vahn، وظیفه دارند تا پیش از انتهای روز، هشت هدف اصلی مرموز را به قتل برساند تا بتوانند از چرخه‌ی جزیره‌ی بلک‌ریف رهایی پیدا کنند. در به‌روزرسانی جدید بازی، قابلیت کراس پلی یا بازی بین‌پلتفرمی نیز به گیم‌پلی این بازی اضافه شده است که به بازیکنان اجازه تجربه مراحل بازی را با یک کاربر دیگر روی نسخه پلی استیشن 5 و پی‌سی بازی نیز می‌دهد. دث‌لوپ از همین امروز روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس و اس، پی‌سی و سرویس گیمینگ ابری ایکس باکس در دسترس است.

دومین بازی جدید گیم‌پس برای کاربران کنسول‌های نسل نهمی و کلاود این سرویس، بازی شبیه‌ساز تحسین شده‌ی Hardspace: Shipbreaker خواهد بود. بازیکنان در نقش یک فضانورد که برای یک شرکت بین‌سیاره‌ی با نام Lynx Corporation کار می‌کند، وظیفه دارند تا با استخراج منابع و سنگ‌های با ارزش در محیط‌هایی با جاذبه‌ی صفر، بدهی خود به این شرکت خطرناک را از بین ببرند. هارداسپیس از همین امروز در دسترس مشترکان سرویس گیم‌پس قرار خواهد گرفت.

سومین بازی جدید نیمه‌ی دوم ماه سپتامبر، بازی مستقل SpiderHeck خواهد بود که در سبک کواپ و Brawler ساخته شده است. گیم‌پلی بازی به‌صورت کواپ و توسط عکبوت‌هایی که با شمشیر لیزری مسلح شده‌اند انجام می‌گیرد و برنده بازیکنی خواهد بود که بتواند حریف دیگر را در درون مواد مذاب بیندازد. SpiderHeck در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) برای مشترکین گیم‌پس روی کنسول و پی‌سی در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی داستانی Beacon Pines که در سبک رمان‌های تعاملی ساخته شده است، جدیدترین عضو سرویس گیم‌پس برای تمامی کاربران از تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) است. Slime Rancher 2، بازی جهان‌باز استودیوی Monomi Park نیز آخرین بازی گیم‌پس در تاریخ ۲۲ سپتامبر خواهد بود. این بازی در قالب دسترسی زودهنگام یا Game Preview در دسترس خواهد بود و بازیکنان هدایت Beatrix LeBeau در سرزمین Rainbow Island را برعهده خواهند داشت. این بازی برای کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس، کلاود و پی‌سی عرضه خواهد شد.

در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر)، بازی خلاقانه و دوبعدی Moonscars همراه‌با عرضه روی دیگر پلتفرم‌ها، به فهرست بازی‌های گیم‌پس برای کلاود، کنسول و پی‌سی اضافه می‌شود. یک سفالگر شجاع با نام Grey Irma، در راه شکست دادن ارباب تاریکی که Moon نام دارد به دنیای بی‌رحم بازی قدم میگذارد. سازندگان بازی، Moonscars را الهام گرفته از بازی‌‌های سولزلایک یا بازی‌های استودیوی فرام سافت‌ور معرفی می‌کنند و می‌گویند هر مرگ در مواجهه با دشمنان بازی، تجربه‌ای آموزنده برای بازیکنان خواهد بود.

نسخه نهایی و کامل بازی Grounded استودیوی آبسیدین، بازی دیگری خواهد بود که در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) در دسترس همه‌ی کاربران گیم‌پس قرار می‌گیرد. بازیکنان می‌توانند به همراه سه کاربر دیگر، ماجراجویی در دنیای مورچه‌ها و محل زندگی آن‌ها را تجربه کنند. بازی شبیه‌ساز Let’s Build A Zoo بازی دیگری خواهد بود که در سبک گرافیک پیکسل آرتی، امکان ساخت باغ وحش دلخواه گیمرها را فراهم می‌کند. این بازی در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) برای کنسول‌های ایکس باکس، پی‌سی و سرویس ابری ایکس باکس عرضه می‌شود.

دو بازی Valheim و PAW Patrol Grand Prix نیز آخرین بازی‌های ماه سپتامبر هستند که در تاریخ ۲۹ و روز سی‌ام این ماه (۷ و ۸ مهر) برای کاربران سرویس گیم‌پس عرضه می‌شوند. Valheim یکی از بازی‌های پرطرفدار سبک Survival آنلاین محسوب می‌شود که از افسانه‌های نورس الهام گرفته است و فقط برای کاربران پی‌سی در دسترس خواهد بود. بازی ریسینگ PAW Patrol Grand Prix نیز امکان مسابقه در پیست‌های مختلف جام Pup Cup را برای هواداران این سری فراهم می‌کند. همچنین قابلیت بازی چهارنفره اسپلیت اسکرین نیز از دیگر نکات گیم‌پلی این بازی سبک ریسینگ است.

مثل همیشه برای این ماه بسته‌های الحاقی و محتوای خاصی نیز در دسترس مشترکان گیم پس التیمیت قرار خواهد گرفت. بسته‌ی Hunting Pack بازی دث‌لوپ که سلاح Ultralite و اسکین Athleisure و Horizon را به بازی اضافه می‌کند، باندل Season 5 Perks Pack بازی Super Animal Royale و بسته‌ی Kronos از بازی اسسینز کرید اودیسی که به‌تازگی به سرویس گیم‌پس اضافه شده است و یک اسب، نیزه و تجهیزات دیگری را به بازی اضافه می‌کند، از جمله محتویاتی هستند که طی روزهای آینده در دسترس کاربران سطح اولتیمت گیم‌پس قرار می‌گیرد.

همچنین این کاربران می‌توانند از تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر)، ازطریق سرویس EA Play، به مدت ۱۰ ساعت گیم‌پلی بازی FIFA 23 که آخرین بازی فوتبال الکترونیک آرتز با نام فیفا خواهد بود را تجربه کنند.

مایکروسافت همچنین تایید کرد بازی‌های زیر در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) از دسترس مشترکین گیم پس خارج می‌شوند:

  • AI: The Somnium Files
  • Astria Ascending
  • Dandy Ace
  • Dirt 4 EA Play
  • Dirt Rally EA Play
  • Going Under
  • Lemnis Gate
  • Slime Rancher
  • Subnautica: Below Zero
  • The Procession to Calvary
  • Unsighted
  • Visage

مایکروسافت همچنین می‌گوید بازی مخفی‌کاری Aragami 2 که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۵ سپتامبر از این سرویس خارج شود، همچنان در ماه‌های آینده نیز در دسترس باقی خواهد ماند. مطابق هر ماه، کاربران سرویس گیم پس می‌توانند این بازی‌ها را تا پیش از خارج شدن آن‌ها از این سرویس با ۲۰ درصد تخفیف بیشتر خریداری کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Xbox Wire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده