// سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۸

شان لیدن به شرکت تنسنت پیوست

شان لیدن، رئیس سابق پلی‌ استیشن شغل جدیدی در شرکت Tencent پیدا کرده است و به‌عنوان مشاور استراتژیک این شرکت عمل می‌کند.

طی سال‌های اخیر تغییرات زیادی در جایگاه افراد در پلی استیشن صورت گرفته است. برخی از مدیران اجرایی ارتقای شغلی یافتند، برخی تمرکز شغلی خود را تغییر دادند و تعدادی هم از این شرکت جدا شدند. یکی از افراد جداشده شون لیدن است که در سال ۲۰۱۹ از سونی رفت. این اتفاق در آن زمان باعث ناراحتی بعضی از افراد علاقه‌مند به‌صنعت ویدیوگیم و پلی استیشن شد.

کارهای لیدن در مدت پس از جدایی از سونی چندان علنی نبوده است، اما پست جدید وی در شبکه اجتماعی لینکدین وضعیت کنونی او را مشخص کرده است. لیدن گفت که یک مشاور استراتژیک در شرکت تنسنت است. «در این جایگاه جدید، من امیدوارم تا به تیم تنسنت درحالی‌که فعالیت‌ها و تعهدات خود را در صنعت گیمینگ عمیق‌تر می‌کند، راهنمایی بدهم و به آن‌ها کمک کنم؛ کاری که بیشتر حرفه شغلی‌ام را به آن اختصاص داده‌ام».

او در ادامه نوشته است: «به دوران تعیین کننده‌ای در گیمینگ و سرگرمی تعاملی رسیده‌ایم». شان لیدن می‌گوید از «ادامه این ماجرای اکتشاف خوشحال است». رئیس هیئت‌مدیره سابق استودیوهای پلی استیشن به این دلیل از شرکت سونی جدا شد که احساس می‌کرد به‌خاطر مسئولیت‌هایش دچار فرسودگی شغلی شده است. از آن زمان او در نقش مشاور/مربی به شرکت‌های مختلفی پیوسته است و به‌نظر با وجود پیوستن به تنسنت، آن وظایف را هم حفظ خواهد کرد.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده