نویسنده: فراز پاشایی
// دوشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۶

بازی بلادبورن جدید در دست ساخت نیست

به‌تازگی جف گراب، خبرنگار شناخته شده دنیای بازی صحبت‌های جدید در مورد استودیو بازی‌سازی فرام سافتور و نسخه جدید بازی بلادبورن انجام داده است.

بازی Bloodborne در ماه مارس سال ۲۰۱۵ به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد. اثری خوش‌ساخت که با اتمسفر خاص و تاریک خود، توانست طرفداران زیادی برای خود پیدا کرده و موفقیت‌های زیادی را برای توسعه‌دهندگام خود به ارمغان بیاورد. در طول این سال‌های صحبت‌های زیادی در مورد جدیدترین نسخه این بازی شنیده‌ایم. عده زیادی بی‌صبرانه در انتظار معرفی رسمی نسخه دوم این بازی هستند. حال در جریان جدیدترین اخبار بازی، جف گراب خبرنگار مشهور دنیای بازی، در پادکست Xbox Expansion Pass توضیحات مختصری را در مورد آینده بازی Bloodborne را به زبان آورده است.

وال‌پیپری از کاراکتر اصلی بازی Bloodborne

او ادعا می‌کند که در حال حاضر استودیو بازی‌سازی FromSoftware بیش از حد با بازی الدن رینگ مشغول است. این امر باعث شده است که در حال حاضر وقوع اتفاق جدیدی در استودیو دور از ذهن باشد. جف گراب در ادامه صحبت‌های خود به مشکل‌ساز بودن کد بازی بلادبورن اشاره کرد. طبق گفته این شخص، سونی قادر نیست آن را به‌سادگی در اختیار توسعه‌دهندگان دیگر قرار دهد تا اشخاص دیگری روی آن کار کنند. حتی اگر پای استودیو جدیدی در میان باشد، فرام سافتور باید بر روند تولید و توسعه آن نظارت داشته باشد. باتوجه‌به صحبت‌های جف گراب، ظاهرا در حال حاضر اعضای این استودیو وقت لازم برای انجام این کار را ندارند.

در طول سال‌های گذشته شایعات مختلفی از بلادبورن به گوش علاقه‌مندان رسیده است. همان‌طور که شما عزیزان احتمالا از آن مطلع هستید، در ماه اکتبر سال گذشته، نیک بیکر، مجری پادکست XboxEra ادعا کرده بود که نسخه پی سی بازی بلادبورن و یک نسخه ریمستر نیز از این بازی در راه است.

نظر شما همراهان همیشگی چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده