نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۶

افزایش احتمال رونمایی از بازی جدید هیدئو کوجیما در گیم اواردز ۲۰۲۲

باتوجه‌به توییت یکی از اینسایدرهای قابل‌توجه، گویا هیدئو کوجیما در مراسم The Game Awards 2022 از بازی بعدی خود رونمایی خواهد کرد.

هیدئو کوجیما و استودیو Kojima Productions با تمام قوا روی پروژه‌های تازه‌ی خود کار می‌کنند و احتمالا زمان زیادی تا رونمایی از یکی از بازی‌های در حال ساخت او باقی نمانده است. این بازیساز با اشاره به پروژه‌ی بعدی خود در نمایشگاه Tokyo Game Show 2022 توجه بسیاری از رسانه‌ها و کاربرها را جلب کرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که به‌تازگی یکی از اینسایدرهای قابل اطمینان صنعت بازی‌های ویدیویی از انتشار جزئیات بیشتری از این بازی در آینده‌ی نزدیک خبر داده است.

حساب توئیتر TheRealInsider که اخیرا جزئیاتی از بازی‌های Assassin’s Creed شرکت یوبیسافت و پخش تریلر بازی God of War Ragnarok در استیت آو پلی را به‌درستی فاش کرده بود، یک توئیت تازه شامل یک تصویر از هیدئو کوجیما و جف کیلی، مجری، خالق و تهیه‌کننده‌ی مراسم The Game Awards را به اشتراک گذاشت. این توئیت احتمالا به رونمایی هیدئو کوجیما از پروژه‌ی آتی خود در رویداد گیم اواردز ۲۰۲۲ اشاره دارد که در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برگزار می‌شود.

هیدئو کوجیما و جف کیلی در مراسم گیم اواردز

هنوز معلوم نیست که هیدئو کوجیما از چه اثری در مراسم گیم اواردز پیش‌رو رونمایی خواهد کرد. درحال‌حاضر این بازیساز ژاپنی روی یک بازی با همکاری Xbox Game Studios کار می‌کند که بنابر گزارش‌ها شاید یک بازی ترسناک با نام Overdose است. در آن سو ظاهرا دنباله‌ی بازی Death Stranding نیز در دست توسعه قرار دارد. البته این موارد تابه‌حال رسما تأیید یا تکذیب نشده است. بنابراین طرفدارها باید تا زمان انتشار اطلاعات موثق، انتظارات خود را کنترل کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده