// شنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۶

انتشار تصویر هنری جدید از بازی Final Fantasy 16

به‌تازگی، یک تصویر هنری جدید از بازی Final Fantasy 16 منتشر شده است.

یکی از افرادی که در رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۲ حضور داشته، اخیرا تصویر هنری جدیدی را از بازی Final Fantasy 16 منتشر کرده است. در این تصویر می‌توانیم قهرمان بازی را در مکانی جدید مشاهده کنیم.

این تصویر هنری، مجددا از انتشار بازی برای تابستان سال ۲۰۲۳ خبر می‌دهد. باتوجه‌به این موضوع، احتمالا حدود یک سال دیگر علاقه‌مندان می‌توانند به تجربه‌ی Final Fantasy XVI بپردازند.

تصاویر هنری جدید Final Fantasy XVI در جریان توکیو گیم شو

تصاویر هنری جدید Final Fantasy XVI در جریان توکیو گیم شو

تصاویر هنری جدید Final Fantasy XVI در جریان توکیو گیم شو

چند ماه قبل نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده‌ی بازی در جریان یک مصاحبه گفت که سازندگان تصمیم گرفتند تا سیستم مبارزات نوبتی بازی را کنار بگذارند. این کار برای جذب گیمرهای جوان‌تر است. هرچند که بعدها او گفت که شاید سیستم مبارزات جدید بازی Final Fantasy 16 مورد پسند برخی از گیمرها نباشد. همچنین یوشیدا در ادامه‌ی صحبت‌های خودش اعلام کرد که برای ساخت یک بازی جهان باز فاینال فانتزی تیم سازنده به چیزی حدود ۱۵ سال زمان نیاز داشتند.

علاوه‌بر Final Fantasy 16، اسکوئر انیکس روی دو بازی دیگر از این مجموعه با نام‌های Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion و همینطور Final Fantasy 7 Rebirth کار می‌کند. بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion قرار است در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) امسال عرضه شود.

بازی Final Fantasy XVI برای پلتفرم‌ پلی استیشن 5 در تابستان ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده