نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۶

موفقیت Ghost of Tsushima علت انتشار Like a Dragon: Ishin در غرب است

سازندگان سری یاکوزا اعلام کردند تصمیم آن‌ها برای عرضه‌ی بازی Like a Dragon: Ishin در بازار غرب به‌دلیل موفقیت Ghost of Tsushima بوده است.

بازی Ryu Ga Gotoku: Ishin ابتدا در سال ۲۰۱۴ در بازار شرق منتشر شد و به‌دلیل عدم برنامه‌ی سازندگان برای انتشار بازی در بازار غرب، خیلی از گیمرها آن را نمی‌شناختند. حال RGG Studio به‌عنوان سازنده‌ی سری یاکوزا بازی Like a Dragon: Ishin را به‌عنوان یک بازسازی کامل از نسخه‌ی اصلی برای عرضه در غرب معرفی کرده است.

در همین راستا ماسایوشی یوکویاما، رئیس استودیو RGG در مصاحبه با مجله‌ی Fanbyte توضیح داد که چگونه انتشار و موفقیت بازی Ghost of Tsushima به این مجموعه جسارت بازسازی بازی Like a Dragon: Ishin برای بازار غرب را داده است: «ما دیدیم که بازی Ghost of Tsushima چقدر خوب عمل کرده است و چگونه این محیط ژاپنی ساخته‌شده توسط آمریکایی‌ها موفق بود. بنابراین اطمینان پیدا کردیم که Ishin می‌تواند در ایالات متحده عملکرد خوبی داشته باشد».

شخصیت اصلی بازی Like a Dragon Ishin

موفقیت Ghost of Tsushima که در یک محیط ژاپنی رخ می‌دهد، همان چیزی است که احتمالا استودیو سازنده‌ی سری یاکوزا را متقاعد کرد که مخاطب‌های غربی به بازی‌هایی که در ژاپن تاریخی اتفاق می‌افتند، علاقه دارند. دایسوکه ساتو، تهیه‌کننده‌ی سری Yakuza در سال گذشته نظر مشابهی داشت. ساتو باتوجه‌به موفقیتی که بازی Ghost of Tsushima سونی از نظر منتقدها و فروش تجاری تجربه کرد، توضیح داد که این موضوع می‌تواند درنهایت به عرضه‌ی دو بازی Ryu Ga Gotoku: Kenzan و Ryu Ga Gotoku: Ishin در بازار غرب منجر شود.

بازی Like a Dragon: Ishin قرار است در تاریخ ۲ اسفند ۱۴۰۱ (۲۱ فوریه ۲۰۲۳) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده