نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۳

عرضه مجموعه بازی Ni No Kuni استودیو Level 5 برای ایکس باکس

بندای نامکو با پخش یک تریلر تازه اعلام کرد که سری بازی‌های Ni No Kuni استودیو Level 5 به پلتفرم‌های ایکس باکس راه می‌یابد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Bandai Namco رسما خبر از انتشار سری بازی Ni No Kuni استودیو Level 5 برای کنسول‌های ایکس باکس داده است. بندای نامکو در جریان یک پخش زنده در نمایشگاه توکیو گیم شو اعلام کرد که بازی Ni No Kuni: Wrath of the White Witch از امروز در دسترس کاربرهای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و سرویس ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد.

بازی Ni No Kuni 2: Revenant Kingdom استودیو لول-فایو نیز در سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های ایکس باکس عرضه می‌شود؛ اثری که وظیفه‌ی تولید انیمیشن‌های آن برعهده استودیو جیبلی است. در خلاصه داستان بازی Ni no Kuni: Wrath of the White Witch آمده است: «این بازی داستان جذاب و درعین‌حال غم‌انگیز الیور را روایت می‌کند. این پسر جوان پس از یک حادثه‌ی دلخراش سفری را برای بازگردندان مادرش از دنیای مردگان آغاز می‌کند».

الیور در بازی Ni No Kuni: Wrath of the White Witch باید با کمک دوستش یعنی دریپی پا به سرزمین‌های عجیب‌وغریب بگذارد، دشمنان بدجنس را از بین ببرد و برای نجات مادرش بر چالش‌های بی‌شماری غلبه کند. این نسخه درواقع همان نسخه‌ی ریمستر بازی است که در سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه شده بود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده