نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۶

تریلر بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone 2 | تاریخ انتشار وارزون 2

تریلر رونمایی از بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare 2 و بازی Warzone 2 ضمن نمایش صحنه‌های سینمایی از محیط بازی، تاریخ عرضه و حالت DMZ بازی را تأیید می‌کند.

اکتیویژن و اینفینیتی وارد (Infinity Ward) در جریان رویداد Call of Duty Next جزئیات زیادی از جدیدترین بازی‌های کالاف دیوتی را با طرفداران به اشتراک گذاشتند که بخشی از این اطلاعات، نمایش تریلر رونمایی از حالت چندنفره بازی Modern Warfare 2 و بازی بتل رویال Warzone 2 بوده است.

تریلر بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone 2.0 صحنه‌های اکشنی از درگیری‌ها در محیط بازی را به تصویر کشیده و حرکات و مکانیک‌های جدید گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد. برخی از این حرکات که قبلاً و در زمان معرفی اولیه بازی Modern Warfare 2 نیز درباره آن‌ها صحبت شده بود، شامل تاکتیک‌های مبارزه و چتربازی جدید با استایل بازی‌های Uncharted است که به بازیکن اجازه می‌دهد تا در حین فرود آمدن با چتر، به شلیک با پیستول خود به سمت دشمن بپردازد.

دانلود از آپارات | تماشای ویدیو در یوتیوب

علاوه‌براین، تریلر سینمایی بازی تجهیزات جدید و بعضاً آشنایی از بخش چندنفره و بازی وارزون 2 را نشان می‌دهد که شامل بازگشت حسگر ضربان قلب و مین‌های مجاورتی است. تجهیزات جدید Drill Charge در Modern Warfare 2 نیز در اینجا دیده می‌شود. هلیکوپترها و ATVها هم در این نبرد حضور داشته و موشک اندازهای Javelin نیز برای ازبین‌بردن خطوط هوایی و وسایل نقلیه قابل استفاده هستند.

علاوه‌براین، در تریلر Modern Warfare 2 مبارزات درون آب را مشاهده می‌کنیم که نشان می‌دهد حرکت شیرجه دلفینی از بازی Black Ops 1 نیز در اینجا دوباره استفاده شده است. اکتیویژن قبل از رویداد Call of Duty Next درباره Gunsmith 2.0 در بازی Modern Warfare 2 توضیح داده و اینکه برخی ویژگی‌های بازی به‌طور کلی بازطراحی شدند تا نحوه باز شدن قفل attachmentها را تغییر دهند. حالت بتای بخش چندنفره Modern Warfare 2 در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) آغاز به کار کرده و برای یک هفته در انحصار پلی استیشن است.

شخصیت های بازی Call Of Duty: Modern Warfare 2

Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ (۵ آبان ۱۴۰۱) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. علاوه‌براین، تریلر Warzone 2.0، زمان انتشار بازی در ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) را تأیید کرده و حالت DMZ را برای این بازی تأیید می‌کند.

براساس توضیحات ارائه شده، اتفاقات Warzone 2.0 در صحرایی خیالی به نام Al Mazrah در آسیای غربی قرار می‌گیرد که لوکیشن‌های آشنایی مانند Terminal از بازی Modern Warfare 2 سال ۲۰۰۹ را شامل می‌شود.

مد DMZ بازی جدید Call Of Duty که مدت‌ها است شایعات آن شنیده می‌شود نیز به همراه Warzone 2 منتشر خواهد شد. اکتیویژن می‌گوید DMZ یک حالت سندباکس کاملاً جدید است که به‌زودی جزئیات آن با طرفداران در میان گذاشته می‌شود. در شایعات قبلی گفته می‌شد که حالت DMZ بازی جدید کالاف دیوتی، تجربه‌ای شبیه به Escape From Tarkov را ارائه می‌کند که بازیکنان باید به یک منطقه خطرناک حمله کرده و با لوت کردن آن ناحیه از آن‌جا زنده فرار کنند.


منبع nme gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده