// پنجشنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰

جمع بندی ویدیویی شوکیس مایکروسافت در توکیو گیم شو ۲۰۲۲؛ از قهرمان Overwatch 2 تا Deathloop

در جریان شوکیس مایکروسافت در رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۲ شاهد عرضه بازی Assassin's Creed Odyssey برای گیم‌پس، اعلام تاریخ انتشار Deathloop و موارد دیگری بودیم.

قبل از شروع رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۲، ایکس باکس گفته بود که در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد، اما کاربران نباید انتظار معرفی‌های بزرگی را داشته باشند. درواقع قصد دارند شوکیس خود را با محوریت بازی‌های معرفی شده قدیم و همچنین قراردادهای جدید با ناشران شرقی را برگزار کنند.

تماشا از یوتیوب

شخصیت‌های اصلی مجموعه Persona

امروز رویداد ایکس باکس برگزار شد و ابتدا فیل اسپنسر از اهمیت بازار ژاپن و گیمرهای متعددی که در این کشور و شرق آسیا وجود دارد، صحبت کرد. سپس تریلر جدیدی از بازی Persona 5 Royal منتشر شد. این بازی ۲۹ مهر ماه برای کاربران ایکس باکس عرضه می‌شود و در آینده هم Persona 3 Portable و Persona 4 the Golden در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

Wo Long: Fallen Dynasty را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار برای علاقه‌مندان به بازی‌های سولزلایک، مخصوصا سری Nioh، دانست که توسط تیم نینجا ساخته می‌شود و روز عرضه هم رو یگیم‌پس در دسترس قرار می‌گیرد. حال مایکروسافت در رویداد خود تریلر جدیدی با محوریت توضیحات تکمیلی تیم سازنده حول بازی را منتشر کرد.

کای و سول در Guilty Gear Strive

آرک سیستم را می‌توان یکی از بهترین سازنده‌های بازی‌های مبارزه‌ای دانست و در رویداد مایکروسافت مشخص شد که بازی‌های BlazeBlue Cross Tag Battle و Guilty Gear Strive برای پلتفرم ایکس باکس عرضه می‌شوند.

در ادامه، اعلام شد که نسخه ژاپنی اسکایریم هم‌اکنون برای کاربران ژاپنی در دسترس قرار گرفته است. همچنین علاقه‌مندان به Fallout 76 هم می‌توانند هم‌اکنون به‌سراغ محتوای The Pitt بروند.

دراین‌میان اشاره کنم که بازی Red Fall جدا از اینکه به‌صورت کامل از زبان ژاپنی پشتیبانی می‌کند، از زیرنویس چینی، ژاپنی و کره‌ای هم پشتیبانی خواهد کرد.

بعد از اخبار مربوط‌به بازی‌های بتسدا، تریلر چپتر دو کمپین Naraka Bladepoint برای عرضه در ماه اکتبر نشاان داده شد.

کاراکتر اصلی بازی Naraka: Bladepoint در حال آمادگی پیش از مبارزه

سری Ni no Kuni را می‌توان یکی از مجموعه‌های جذاب برای هوادارای بازی‌های شرقی و انیمه‌ای دانست که تابه‌امروز نسخه اول، ریمستر نسخه اول و نسخه دوم برای پلتفرم ایکس باکس عرضه نشده بودند. حال مشخص شد که کاربران ایکس باکس و گیم‌پس هم‌اکنون می‌توانند Ni no Kuni: Wrath of the White Witch را تجربه کنند و در سال ۲۰۲۳ هم منتظر Ni no Kuni 2 باشند.

Danganronpa یکی از مجموعه‌های جذاب در سبک ویژوال ناول است و در رویداد ایکس باکس، تریلری با محوریت شخصیت شرور و کاراکترهای داستانی Danganronpa V3 منتشر و مشخص شد که این بازی تا انتهای امروز در اختیار کاربران ایکس باکس و گیم‌پس قرار می‌گیرد.

کیریکو قهرمان جدید Overwatch 2

یکی از نکات جالب رویداد ایکس باکس در توکیو گیم شو امسال، رونمایی از قهرمان جدید بازی Overwatch 2 به نام کیریکو (Kiriko) بود. همچنین در تریلر منتشر شده، ویژگی‌های کیریکو و مهارت‌های او در بازی به‌نمایش گذاشته شد. Overwath 2 در تاریخ ۱۳ مهر ماه به رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

بعد از نمایش Overwatch 2، نوبت به بازی Eiyuden Chronicles رسید تا تریلر جدید این بازی شرقی به نمایش گذاشته شود. کاربران ایکس باکس و گیم پس در سال ۲۰۲۳ می‌توانند منتظر Eiyuden Chronicles باشند.

دراین‌میان بد نیست به آپدیت ۱۰ سالگی Forza Horizon برای بازی Forza Horizon 5 هم اشاره‌ای داشته باشیم که ماه آینده در دسترس قرار می‌گیرد.

Palworld محصول شرقی دیگری است که کاربران ایکس باکس می‌توانند در آینده منتظر آن باشند.

اگر از علاقه‌مندان سری Assassin’s Creed هستید یا هنوز موفق به تجربه Assassin’s Creed Odyssey نشده‌اید، باید بگویم که تا انتهای امروز این بازی به سرویس گیم‌پس اضافه می‌شود.

کاربران ایکس باکس در سال ۲۰۲۳، شاهد عرضه بازی Fuga 2 Melodies of Steel خواهند بود. اشاره کنم که نسخه اول این سری، هم‌اکنون روی سرویس گیم‌پس و پلتفرم ایکس باکس در دسترس قرار گرفته است.

کاراکترهای بازی Deathloop استودیوی آرکین

اما مهم‌ترین اتفاق رویداد ایکس باکس در توکیو گیم شو ۲۰۲۲، موردی جز معرفی بازی Deathloop برای پلتفرم ایکس باکس نبود. این بازی از تاریخ ۲۹ شهریور ماه در دسترس دارندگان پلتفرم‌های ایکس باکس و مشترکین سرویس گیم‌پس روی ایکس باکس و پی سی قرار خواهد گرفت.

در آخر هم یک تریلر مونتاژ شده از بازی‌هایی به نمایش درآمد که تا ۱۲ ماه آینده راهی پلتفرم ایکس باکس می‌شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده