نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۳

پخش تریلر معرفی Gunsmith 2.0 بازی Call of Duty: Modern Warfare 2

اکتیویژن در ویدیو جدید به معرفی بخش Gunsmith 2.0 و جزئیات سیستم Vault بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 پرداخت.

شرکت اکتیویژن و استودیو اینفینیتی وارد پیش از شوکیس کالاف دیوتی که قرار است امشب پخش شود، ویدیوی جدیدی را منتشر کردند و اطلاعاتی را در مورد Gunsmith 2.0 در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 ارائه دادند.

به مانند نسخه‌های قبلی سری، بازیکنان می‌توانند انواع تجهیزات و پیوست‌های اسلحه‌ی خود از جمله استوک، نشانه و لیزر را به دلخواه تغییر دهند تا بتوانند متناسب با استراتژی خود از آن استفاده کنند. بااین‌حال یک دسته‌ی جدید به بخش Gunsmith 2.0 اضافه شده است که Receiver نام دارد. زمانی‌که بازیکنان سطح سلاح خود را تا رسیدن به سطح رسیور بالا ببرند، می‌تواند تفنگ بعدی از همان نوع را باز کنند. پس از این اقدام، تجهیزات و مودهای سلاح قبلی روی اسلحه‌ی جدید قرار خواهد گرفت تا از این طریق از تلاش بیش از حد بازیکنان برای باز کردن تجهیزات هر سلاح تازه جلوگیری شود.

شخصیت بازی Call of Duty: Modern Warfare 2

به‌گفته‌ی اینفینیتی وارد، هر رسیور روند پیشرفت منحصربه‌فردی دارد. به‌عنوان مثال پس از باز کردن یک رسیور برای یک سلاح کلاس Assault Rifle و سپس تغییر به یک سلاح SMG در همان پلتفرم می‌توانید مدها را از AR به SMG منتقل کنید. این اقدام از گرایند احتمالی برای باز کردن تک تک تجهیزات و پیوست‌های یک اسلحه هنگام بالا بردن لول آن جلوگیری خواهد کرد. درواقع اگر بازیکن قفل یک نشانه را در لول نخست یک سلاح باز کند، برای استفاده از این نشانه روی سلاح دیگر نیاز به انجام این کار نخواهد بود.

در ادامه استودیو Infinity Ward سرانجام جزئیات سیستم Vault را اعلام کرد. اولین مورد FJX Cinder است که تجهیزات الحاقی را باز می‌کند و امکان استفاده از هر کدام روی بستر M4 را که ظاهر یکسانی دارند، فراهم می‌کند. این مورد اساسا بلوپرینت آلتیمیت برای پلتفرم سلاح مورد علاقه‌ی بازیکنان خواهد بود. بازیکنان می‌توانند هر تغییری را اعمال کنند و همه‌ی تجهیزات الحاقی صرف از نظر از اینکه چه باشند، با یکدیگر مطابقت پیدا خواهند کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ ۶ آبان ۱۴۰۱ (۲۸ اکتبر ۲۰۲۲) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. افرادی که این بازی را پیش خرید کرده‌اند، از روز ۲۸ مهر (۲۰ اکتبر) به کمپین دسترسی پیدا خواهند کرد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده