نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۴

رایگان شدن بازی The Sims 4

به‌تازگی شرکت EA و استودیو Maxis تاریخ رایگان شدن تجربه‌ی بازی The Sims 4 را اعلام کرده‌اند.

بازی The Sims 4 در حال حاضر یکی از بهترین بازی‌های شبیه‌ساز زندگی واقعی به شمار می‌آید و استودیو Maxis در طول سال‌های گذشته با محتوای الحاقی و گسترشی متنوع از آن پشتیبانی کرده است. به‌زودی افراد بیشتری می‌توانند سیمز ۴ را تجربه کنند. به‌تازگی شرکت EA و استودیوی Maxis اعلام کردند که تجربه‌ی اصلی بازی The Sims 4 (بدون DLCها) قرار است از تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) امسال به‌صورت رایگان روی کامپیوتر و کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار گیرد.

شرکت EA برای آن دسته از بازیکنان که قبلا بازی The Sims 4 را خریداری کرده‌اند یا تا قبل از شروع رایگان شدن آن را تهیه کنند، یک هدیه در نظر گرفته است که Desert Luxe Kit نام دارد. این بسته محتوای جدیدی براساس سبک زندگی افراد حاضر بیابان‌های جنوب غرب را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

نمایی از ساختمان دانشگاه در بازی The Sims 4

الکترونیک آرتز بازی The Sims 4 را در سال ۲۰۱۴ منتشر کرد و استودیوی بازی‌سازی Maxis از آن زمان DLCهای پرشماری را برای بازی در دسترس قرار داد. این محتوای الحاقی شامل مکانیسم تغییر فصل، توانایی بالا رفتن از نردبان مشاهیر هالیوود، فرستادن سیم‌ها به دبیرستان یا دانشگاه و امکان ساخت سیم‌های فراطبیعی مانند خون‌آشام و گرگینه بود. البته استودیو Maxis تاکنون برای بازی The Sims 4 به‌روزرسانی‌های متنوع و رایگانی منتشر کرده است که محتوای جدیدی به مانند نیازها، احساساتی مثل ترس، موهای بدن و گزینه‌های داستان‌سرایی بیشتر را در دسترس قرار می‌دهند.

باتوجه‌به اینکه مدت زمان زیادی از عرضه بازی The Sims 4 گذشته است، طرفداران این سری در مورد اینکه آیا این بازی به پایان عمر طبیعی خود رسید‌ه است و نسخه‌ی بعدی در راه خواهد بود، فکر می‌کنند. بااین‌حال استودیو Maxis در بیانیه‌ی مربوط‌به اعلام تاریخ رایگان شدن بازی The Sims 4 گفت: «تیم بیش از هر زمان دیگری، وقت خود را به توسعه‌ی تجربه‌های جدید و معنادار برای بازیکنان اختصاص داده است و به توسعه و انتشار بسته‌ها، کیت‌ها و Sims Delivery Express در آینده‌ی قابل پیش‌بینی ادامه خواهد داد».

در ادامه شرکت EA اعلام کرد که طرفداران این سری می‌توانند در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) امسال ازطریق رویداد زنده‌ی Behind The Sims Summit، اطلاعات بیشتری در مورد برنامه‌ها برای آینده‌ی سری The Sims به‌دست آورند. این رویداد زنده قرار است در کانال‌های یوتیوب و توییچ این سری پخش شود.

بازی شبیه ساز The Sims 4

بازی The Sims 4 در حال حاضر با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای خرید موجود است. همچنین این بازی به‌عنوان بخشی از اشتراک سرویس EA Play روی پلتفرم‌های پلی استیشن، پی سی و ایکس باکس در دسترس قرار دارد. شرکت EA قبلا بازی The Sims 4 را به‌صورت دانلود رایگان برای کسانی که اشتراک پلی استیشن پلاس را خریداری کرده‌اند، ارائه کرده بود. این ناشر همچنین یک بازی رایگان موبایل براساس سری The Sims به نام The Sims FreePlay دارد که در ابتدای سال ۲۰۱۱ منتشر شد و هنوز هم از آن پشتیبانی می‌شود.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی The Sims 4 چیست؟ آیا تاکنون به تجربه‌ی بازی The Sims 4 پرداخته‌اید؟ شما می‌توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده