نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۱

احتمال ساخت بازی Iron Man توسط استودیوی سازنده ریمیک Dead Space

طبق گزارش‌های جدید، به‌نظر می‌رسد سازندگان نسخه ریمیک بازی Dead Space، وظیفه ساخت بازی جدید مرد آهنی برای الکترونیک آرتز را برعهده دارند.

پس از انتشار شایعات مربوط‌ به ساخت یک بازی جدید از شخصیت محبوب مرد آهنی، حالا ظاهرا استودیوی سازنده این پروژه نیز مشخص شده است.

جف گراب خبرنگار شناخته‌ شده‌ی وب‌سایت جاینت بامب که اطلاعات دقیقی از برنامه‌ها و پروژه‌های در دست ساخت استودیوهای داخلی الکترونیک آرتز دارد، می‌گوید بازی Iron Man توسط سازندگان نسخه ریمیک Dead Space در استودیوی EA Motive ساخته خواهد شد. روز گذشته منابع خبرگزاری آکسیوس نیز صحت این اخبار را تایید کردند و اشاره داشتند که یکی از استودیوهای کانادایی الکترونیک آرتز، وظیفه توسعه این بازی را برعهده خواهد داشت.

هنوز مشخص نیست سرانجام بازی آیرون من سرانجام در چه تاریخی رونمایی می‌شود. بسیاری از گیمرها انتظار معرفی این بازی در رویداد دیزنی و مارول گیمز را که شب گذشته برگزار شد داشتند اما درنهایت شاهد حضور این بازی در این مراسم نبودیم.

درهرصورت گراب می‌گوید زمان زیادی تا معرفی احتمالی این بازی باقی نمانده است، اما هواداران باید تا مدت زیادی منتظر عرضه این بازی بمانند. البته گراب همچنین تایید می‌کند این بازی زودتر از بازی جهان‌باز جدید پلنگ سیاه که در استودیوی تازه‌تأسیس سازندگان سابق بازی Shadow of Mordor در دست توسعه است به‌دست هواداران بازی‌های ابرقهرمانی خواهد رسید.

مرد آهنی به میدان نبرد نگاه می‌کند فیلم اونجرز

طبق اطلاعات منتشر شده، مراحل پیش تولید این بازی از مدتی پیش در استودیوی موتیو آغاز شده است و با عرضه بازی Dead Space در ماه ژانویه‌ی سال آینده، تمامی نیروهای این استودیو روی ساخت بازی Iron Man متمرکز خواهند شد. این اولین بازی اورجینال و پرخرج این استودیو پس از کار روی بخش داستانی بازی شوتر Battlefront 2 و بازی Star Wars: Squadrons خواهد بود.

هواداران مرد آهنی از دنیای کمیک‌‌بوک‌های مارول سال‌ها است که در انتظار یک بازی جدید و باکیفیت از این شخصیت هستند. به‌جز بازی Marvel's Avengers استودیوی کریستال داینامیکس که نتوانست انتظار هواداران را برطرف کند، آخرین حضور آیرون من در یک بازی ویدیویی به سال ۲۰۲۰ و بازی Marvel’s Iron Man VR، اثر استودیو Camouflaj برمی‌گردد. گیمرها در این بازی واقعیت مجازی فقط می‌توانند حضور در زره مرد آهنی و مبارزه با دشمنان را به‌صورت اول شخص و VR تجربه کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Dexerto
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده