نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۲

همکاری Don’t Nod با استودیو Tiny Bull برای توسعه بازی اکشن نقش‌آفرینی تازه

استودیو دونت ناد برای توسعه‌ و نشر یک بازی اکشن نقش‌آفرینی تازه با استودیو تاینی بول دست همکاری داد.

استودیو Don’t Nod، سازنده‌ی بازی Vampyr اعلام کرد که با همکاری استودیو Tiny Bull مستقر در ایتالیا مشغول توسعه‌ی بازی اکشن نقش‌آفرینی جدیدی است و وظیفه‌ی انتشار آن را نیز برعهده دارد. تاینی بول یک توسعه‌دهنده‌ی مستقل است که از برجسته‌ترین آثار کنسولی آن‌ها می‌توان به بازی Blind و بازی Omen Exitio: Plague اشاره کرد. این استودیو توسعه چند بازی موبایل نظیر بازی Space Connect را نیز در کارنامه دارد.

استودیو Don’t Nod بیشتر برای تولید بازی‌های Life Is Strange شناخته می‌شود، اما با بازی Vampyr موفقیت‌های زیادی را کسب کرد. نخستین بازی آن‌ها یعنی Remember Me نیز در سال ۲۰۱۳ به پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و کامپیوتر راه یافت و با استقبال نسبتا خوبی مواجه شد. استودیو دونت ناد در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی گفت که استودیو Tiny Bull از تجربه‌ی آن‌ها در تولید بازی اکشن نقش‌آفرینی ومپایر محصول ۲۰۱۸ استفاده خواهند کرد.

اسکار گیلبرت، مدیرعامل دونت ناد در بیانیه‌ای گفت: «ما مفتخریم که استودیو Tiny Bull را به‌عنوان یکی از شرکای خود می‌پذیریم. ما مجذوب پروژه‌ی منحصربه‌فرد توسعه‌یافته توسط این استودیو بااستعداد شدیم که روی تهعد Don’t Nod به حمایت از آثار بدیع همراستا با چهارچوب فکری و ارزش‌های ما تأکید می‌کند. بسیار مفتخریم که در مدت ۱۸ ماه سومین همکاری خود را آغاز می‌کنیم و به این وسیله جاه‌طلبی‌های خود را به‌عنوان یک ناشر افزایش می‌دهیم».

متئو لانا، مدیرعامل استودیو تاینی بول اظهار داشت: «تمرکز ما همیشه روی تولید بازی‌های ارزشمند و تأثیرگذار بوده است و مشتاقانه منتظر همکاری با چنین شریک برجسته‌ای در پروژه‌ی بعدی خود هستیم». هنوز جزئیات زیادی از بازی اکشن نقش‌آفرینی استودیو Don’t Nod در دست نیست و باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در آینده باشیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده