نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۷

پخش تریلر گیم پلی Gizmo در بازی MultiVersus

استودیوی پلیر فرست گیمز در جدیدترین تریلر بازی MultiVersus، مبارزات شخصیت Gizmo را به نمایش گذاشته است.

به‌تازگی استودیوی پلیر فرست گیمز با پخش تریلری تازه، ورود یک شخصیت جدید به بازی مبارزه‌ای و پلتفرمینگ MultiVersus را اعلام کرده است. این شخصیت Gizmo از سری Gremlins است. پس از اینکه مشخص شد Stripe، دشمن اصلی گیزمو به رقابت‌های MultiVersus می‌پیوندد، گیزمو هم تصمیم گرفت برای متوقف کردن او به این رقابت‌ها وارد شود.

Gizmo یک مبارز در کلاس ساپورت یا پشتیبان است که می‌تواند با استفاده از کمان خود از راه دور به دشمنان حمله کند. بازیکنان می‌توانند با شارژ کردن کمان گیزمو، به سمت دشمنان تیرهای آتشین پرتاب کنند. همچنین گیزمو به همراه خود اتومبیلش را آورده است که می‌تواند با استفاده از آن در هوا بپرد. علاوه‌بر این موارد، قدرت آواز گیزمو به بازی MultiVersus آمده است تا با استفاده از انواع نت‌های موسیقی به سمت دشمنانی که در حال نزدیک شدن هستند، ضربه وارد کند.

در ادامه‌ی تریلر گیم‌پلی شخصیت گیزمو، می‌توانیم قدرت A-Go-Go او را مشاهده کنیم. این قدرت به گیزمو تجهیزاتی را می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌تواند به دوستان خود بچسبد و آسیب دریافتی آن‌ها را کاهش دهد. او همچنین با این توانایی خود می‌تواند انواع Buff را برای متحدانش فعال کرده، Buff دشمنان را خنثی کند یا فرایند Silence را به آن‌ها تحمیل کند. همه‌ی این توانایی‌ها در حالی فعال هستند که او می‌تواند از کمان خود برای تیراندازی نیز استفاده کند.

دانلود از آپارات

شخصیت گیزمو از هم‌اکنون در بازی MultiVersus در دسترس بازیکنان قرار دارد. از دیگر شخصیت‌هایی که قرار است به این فهرست بپیوندند می‌توان به بلک ادم از دنیای دی سی، استرایپ از سری Gremlins و ریک سانچز از انیمیشن ریک و مورتی اشاره کرد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی شخصیت Gizmo و بازی MultiVersus را با تیم زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده