نویسنده: فراز پاشایی
// جمعه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۹

تایید عرضه بازی Little Nightmares روی اندروید و IOS

بخش اروپایی بندای نامکو با انتشار یک ویدیو اعلام کرد‌ که بازی Little Nightmares زمستان سال جاری در دسترس کاربران اندروید و IOS قرار خواهد گرفت.

بازی Little Nightmares در سال ۲۰۱۷ در دسترس کاربران کنسول‌های نسل هشتم و پی سی قرار گرفت. این اثر تحسین‌شده، روایت‌گیر قصه دختری با نام Six است که به‌دنبال راهی برای فرار از یک مکان مرموزی به اسم The Maw بوده و در این راه با عوامل مختلفی باید دست‌وپنجه نرم کند. این اثر موفق شد با خلق یک اتمسفر جذاب، روایت داستانی جالب‌توجه و جلوه‌های بصری خوب طرفداران زیادی را برای خود پیدا کند.

حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، شرکت بندای نامکو که به‌عنوان ناشر این اثر شناخته‌ می‌شود، در چنل رسمی یوتیوب خود با انتشار یک ویدیو اعلام کرد که بازی Little Nightmares در زمستان امسال برای پلتفرم‌های اندروید و IOS منتشر خواهد شد و کابران بیشتری قادر خواهند بود تا از تجربه آن لذت ببرند. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌ شده را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

وظیفه توسعه نسخه موبایل بازی Little Nightmares برعهده استودیو Playdigious و Tarsier است. جالب است بدانید یک سال پس از عرضه نسخه‌های کنسولی این اثر، لیتل نایتمرز در سال ۲۰۱۸ برای کنسول نینتندو سوییچ و دو سال بعد برای پلتفرم گوگل استیدیا عرضه شد. با‌این حال هنوز مشخص نیست که کنترل‌ها و مکانیزم‌های بازی چگونه برای پلتفرم موبایل بهینه‌سازی خواهد شد و تا زمان انتشار اطلاعات بیشتر از جانب سازندگان باید منتظر بمانیم.

بازی Little Nightmares 2 در سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی و پلتفرم گوگل استدیا عرضه شد. پس از چند ماه این بازی در دسترس کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار گرفت.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌ها و تجربیات خود را از این اثر با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده