نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۷

احتمال معرفی بازی یاکوزا 8 در هفته آینده

استودیوی RGG، سازنده بازی‌ Yakuza رویداد دیجیتالی جدیدی را برای هفته‌ی آینده معرفی کرده که احتمالاً در آن به نمایش بازی جدید یاکوزا خواهد پرداخت.

استودیوی RGG در رویداد جدید موسوم به RGG Summit که در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) برگزار خواهد شد به معرفی برنامه‌های جدید خود خواهد پرداخت. باتوجه به اینکه این خبر ازطریق شبکه‌های اجتماعی غربی استودیوی سازنده بازی‌های Yakuza منتشر شده، احتمالاً در رویداد RGG Summit 2022 شاهد نمایش محتوای مرتبط با مخاطبان جهانی این شرکت باشیم. مشابهی برنامه‌ای که برای Lost Judgment برگزار شده بود.

رویداد RGG Summit قرار است در رأس ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه ۲۳ شهریورماه به وقت تهران برگزار شود. اما در خصوص انتظاراتی که از برنامه‌های این رویداد می‌رود، Yakuza: Like a Dragon 2 یا یاکوزا 8 یکی از موارد واضح است. تاکنون فقط می‌دانیم که این بازی در دست ساخت بوده و احتمالاً سال آینده آماده عرضه شود. بنابراین نمایش یک تریلر رونمایی از این بازی می‌توان برای این رویداد محتمل باشد.

اطلاعیه برگزاری رویداد RGG Summit 2022

علاوه‌بر این باید گفت که استودیوی RGG همواره به کار روی پورت‌ها و نسخه بازسازی شده بازی‌ها علاقه داشته و باتوجه به اینکه این یک رویداد «نشست سران» محسوب می‌شود، می‌توان انتظار اطلاعیه‌های دیگر را هم از آن داشت.

در ادامه نظرات و انتظارات خود از رویداد RGG Summit 2022 را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده