// چهار شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۷

واکنش جیم رایان به صحبت اسپنسر درباره عرضه Call of Duty برای پلی استیشن

جیم رایان، مدیرعامل و رئیس Sony Interactive Entertainment به‌صورت رسمی تعهد فعلی مایکروسافت برای عرضه‌ی بازی‌های Call of Duty روی پلی استیشن را ناکافی به شمار آورد.

در جدیدترین اخبار بازی، رئیس پلی استیشن به‌صورت رسمی به صحبت‌های رئيس ایکس باکس واکنش نشان داد. چند روز قبل فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ شرکت مایکروسافت و رئیس Xbox گفت که به سونی تعهد کتبی داده است تا در صورت تکمیل خرید شرکت Activision Blizzard، حداقل چند سال بعد از به پایان رسیدن قرارداد فعلی سونی با اکتیویژن هم به عرضه‌ی کال آو دیوتی روی کنسول‌های پلی استیشن ادامه دهد.

برد اسمیت به‌عنوان یکی از مقام‌های ارشد Microsoft نیز به‌تازگی در واکنش به پرسش‌های سازمان CMA بریتانیا گفت که مایکروسافت کاری می‌کند دقیقا همان نسخه از بازی Call of Duty که روی پلتفرم‌های مختلف عرضه می‌شود، در همان روز روی پلی استیشن هم در دسترس قرار بگیرد.

حالا جیم رایان، مدیرعامل و رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت Sony پاسخ خود به صحبت‌های مطرح‌شده را در اختیار رسانه گیمزاینداستری قرار داده است. رایان می‌گوید: «من نمی‌خواستم راجع به [اطلاعاتی] که مطابق درک من متعلق به بحث تجاری خصوصی بود، اظهارنظر کنم. اما احساس می‌کنم که [اکنون] باید به ثبت اطلاعات درست بپردازم. زیرا فیل اسپنسر، [موضوع] را وارد بحث عمومی کرد.

مایکروسافت فقط پیشنهاد داده است که Call of Duty را سه سال بعد از پایان یافتن قراداد فعلی بین اکتیویژن و سونی، روی پلی استیشن نگه دارد. بعد از حدود ۲۰ سال [عرضه‌ی] سری بازی Call of Duty روی پلی استیشن، پیشنهاد آن‌ها در بسیاری از سطوح، ناکافی بود. این پیشنهاد در درنظرگرفتن تاثیری که روی گیمرهای ما می‌گذارد، شکست خورد.

ما خواهان تضمین برای بازیکن‌های پلی استیشن هستیم تا آن‌ها همچنان بالاترین سطح تجربه Call of Duty را داشته باشند و پیشنهاد مایکروسافت، این اصل را تخریب می‌کند».


منبع GamesIndustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده