نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۷

فاش شدن اطلاعاتی از محل اتفاقات و زمان احتمالی عرضه بازی BioShock جدید

به‌تازگی یک حساب در توییتر با نام Oops Leaks اطلاعات تازه‌ای از نسخه جدید بازی‌ BioShock را فاش کرده است.

چند سال می‌شود که 2K گیمز ساخت قسمت جدید بازی بایوشاک را تایید کرده است. استودیو Cloud Chamber وظیفه ساخت و توسعه نسخه جدید بایوشاک را برعهده دارد. این استودیو تا به این لحظه اطلاعات چندانی را از این بازی در اختیار کاربران قرار نداده است. بااین‌‌حال به‌تازگی یک لیکر در توییتر با نام Oops Leaks اطلاعات جدیدی را از این بازی منتشر کرده و ادعا می‌کند که نسخه بعدی بازی بایوشاک در آنتارکتیکا جریان دارد.

لیکر ذکر‌شده صحبت‌های زیادی را در مورد این امر انجام داده و ادعا می‌کند که نسخه جدید تا پایان سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. باتوجه‌به صحبت‌های مطرح‌شده، بازی Bioshock 4 به‌طورقابل توجه‌ای از نسخه‌های پیشین بزرگ‌تر و گسترده‌تر خواهد بود. در ادامه بخشی از صحبت‌های مطرح‌شده توسط Oops Leaks را برای شما نقل قول خواهیم کرد:

«من تاییده‌ای را دریافت کردم که اتفاقات بازی در آنتارکتیکا جریان دارد. این بازی یک اثر جهان‌باز با داستان اصلی که چندین پایان دارد خواهد بود. ظاهرا آب نقش مهمی را در داستان و دنیای این بازی ایفا می‌کند و ازطریق مراحل جانبی بیشتر به آن پرداخته خواهد شد. سبک هنری و طراحی گرافیک درون بازی مشابه با بازی Deathloop است. این اثر حال و هوای تهاجم‌های ضدفرهنگی بریتانیا دهه ۱۹۶۰ را داشته، استایل روان‌گردانی و توهم‌برانگیزی دارد (حدس‌ می‌زنم موسیقی نیز اینگونه باشد). شنیده‌ها حاکی از یک موسیقی متن قوی و یک پروتوگانیست زن است. هنوز نمی‌دانم شیمن برگشته است یا خیر.»

یک پوستر از جهان بازی‌های بایوشاک

نام شیمن در متن مربوط‌به گری شیمن موزیسین آمریکایی است که سابقه ساخت موسیقی برای بازی بایوشاک را داشته است. از طرفی دیگر نیز، لیکر ذکر‌شده در ادامه صحبت‌های خود به تمرکز روایت این اثر روی پناهندگان شهر Rapture و ایجاد و رونق فرهنگ‌های مختلف به‌واسطه این امر اشاره می‌کند. با‌این‌حال این شخص در صحبت‌های‌ خود به این امر اشاره می‌کند که ممکن است موراد اشاره‌شده در این پاراگراف به‌طور کامل اشتباه بوده و صحت نداشته باشد.

نام نسخه جدید بایوشاک هنوز مشخص نیست و این امر به‌صورت رسمی توسط استودیو Cloud Chamber اعلام نشده است. در گذشته شرکت سازنده با انتشار یک آگهی شغلی ظاهرا اعلام کرده بود که بازی Bioshock 4 روی آنریل انجین 5 در حال توسعه است.

نظر شما چیست؟ چه خاطراتی از این مجموعه دارید؟ چه انتظاراتی از نسخه جدید دارید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده