نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶

رضایت سران مارول از روند تولید بازی Marvel's Spider-Man 2

میلی آمند که از اینسایدرهای شناخته‌شده در صنعت بازی است، اخیرا ادعا کرد که سران مارول تحت تاثیر جلوه‌های تماشایی بازی اسپایدرمن 2 استودیو اینسامنیاک قرار گرفته‌‌اند و روند تولید اثر را فراتر از انتظار خود می‌دانند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، میلی آمند (Millie Amand) که از اینسایدرها و تحلیل‌گرهای شناخته‌شده‌ی صنعت بازی است، اخیرا با نقل قول صحبت‌هایی که از یکی از کارکنان شرکت مارول شنیده، ادعا کرد که روند تولید بازی Marvel's Spider-Man 2 فراتر از انتظارات سران مارول پیش می‌رود.

آمند در تازه‌ترین پست توییتری خود مبنی بر بازی اسپایدرمن 2 و به‌نقل از همان کارمند مارول که راجع به رضایت بسیار زیاد اعضای رده‌بالای شرکت Marvel از بازی جدید اینسامنیاک صحبت کرد، خاطرنشان می‌کند که جلوه‌های دیداری بازی بسیار روان و چشم‌گیر هستند. فرد مورد بحث در ادامه و از قول یک کارمند دیگر شرکت مارول، در توییتر نوشت که تماشای گیم‌پلی بازی اسپایدرمن 2 مثل تماشای یک کات‌سین باکیفیت و سینمایی بوده است. آمند در پایان توییت خود اعلام می‌کند که گیم‌پلی بازی Spider-Man 2 به‌زودی و به‌شکل عمومی نمایش داده خواهد شد.

استودیو اینسامنیاک گیمز که از بازی اسپایدرمن 2 در رویداد پلی‌استیشن شوکیس شرکت سونی پرده‌برداری کرده بود، حالا سخت مشغول ساخت این بازی است و تا به‌این لحظه جزئیات تازه‌ای از ماجراجویی جدید پیتر پارکر و مایلز مورالز منتشر نشده است. اثر نام‌برده در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۳ راهی پلی استیشن 5 می‌شود و شرکت Sony از مهم‌ترین بازی‌های انحصاری در حال ساخت سونی برای عرضه در سال آینده است. هرگز بعید نیست که در رویداد بعدی سونی که شاید در ماه جاری میلادی (سپتامبر) برگزار شود، شاهد نمایش گیم‌پلی بازی مرد عنکبوتی 2 باشیم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده