// چهار شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۲

شایعه: یک بازی Assassin's Creed بازیکن را به دوران شکار جادوگرها در اروپا قرن ۱۶ می‌برد

براساس گزارش‌های منتشرشده، یوبیسافت قصد دارد از چند بازی جدید Assassin’s Creed رونمایی کند.

شنبه یوبی‌سافت میزبان Ubisoft Forward خواهد بود. به نظر می‌رسد که در جریان این مراسم شاهد رونمایی از چند پروژه‌ی مختلف Assassin’s Creed خواهیم بود.

پیش از این یوبی‌سافت رسما اعلام کرده بود که در جریان کنفرانس آنلاین یوبیسافت فوروارد از بازی Assassin’s Creed Mirage به‌طور کامل رونمایی خواهد کرد. اما به نظر می‌رسد که این پایان کار مجموعه‌ی Assassin’s Creed در این رویداد نیست. براساس گزارش‌های منتشرشده، یوبیسافت قصد دارد تا در جریان Ubisoft Forward سه پروژه‌ی دیگر از سری AC را معرفی کند؛ از جمله Assassin’s Creed Infinity که گویا عملا تبدیل به پلتفرمی برای عرضه‌ی بازی‌های AAA بعدی اساسینز کرید می‌شود.

شرکت فرانسوی یوبیسافت قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد در این رویداد، اطلاعات بیشتری درمورد آینده‌ی مجموعه‌ی Assassin’s Creed به اشتراک بگذارد. مطابق صحبت‌های تام هندرسون، سه بازی معرفی‌نشده‌ی AC در ژاپن، چین و اروپای قرن شانزدهم جریان خواهند داشت. همچنین به نظر می‌رسد که AC اروپا، روایتگر دوران شکار ساحره‌ها خواهد بود.

گزارش‌ها می‌گویند که هر یک از این بازی‌ها در حال حاضر تحت عنوان خاصی شناخته می‌شود. پراجکت رد، در حقیقت اثری است که داستان آن در ژاپن روایت خواهد شد. براساس شایعه‌ها، تصاویر مفهومی از بازی وجود دارد که یک اساسین سامورایی زن را در آن نشان می‌دهد. بااین‌حال، گیمرها می‌توانند جنسیت کاراکتر خودشان را از بین زن و مرد تعیین کنند. پراجکت هکس که پیش‌تر با نام پراجکت نئو شناخته می‌شد، تاریک‌ترین بازی مجموعه‌ی Assassin’s Creed خواهد بود. داستان این اثر در اروپای قرن شانزدهم روایت می‌شود. گویا هر دو این بازی‌ها، تجربه‌های تازه‌ای در جهان اساسینز کرید هستند که با گذر زمان در Assassin’s Creed Infinity به‌دست گیمرها می‌رسند.

درنهایت پراجکت جید، یک بازی موبایلی است که وقایع آن در کشور چین جریان خواهد داشت. انتظار می‌رود که در جریان یوبی‌سافت فوروارد، این شرکت فرانسوی از آخرین بسته‌ی الحاقی Assassin’s Creed Valhalla هم رونمایی کند. همچنین این امکان وجود دارد که شاهد معرفی یک نسخه‌ی واقعیت مجازی از AC باشیم.

یوبیسافت فوروارد از ساعت ۲۳:۳۰ شنبه به وقت ایران پخش می‌شود.


منبع VG 247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده