نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۸

خروج مدیر تولید بازی Cyberpunk 2077 از استودیو سی دی پراجکت رد

یرژی مروتز (Jędrzej Mróz) با سابقه‌ی حدود ۱۵ سال فعالیت در تیم سی‌دی پراجکت، به‌شکل رسمی خروج خود از این استودیو را اعلام کرد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، یرژی مروتز (Jędrzej Mróz) به شکل رسمی از شرکت لهستانی سی‌دی پراجکت جدا شد. او که طی سال‌های اخیر به‌عنوان مدیر تولید بازی سایبرپانک 2077 در استودیو سی‌دی پراجکت فعالیت می‌کرد و با سابقه‌ی بیش از ۱۴ سال حضور در استودیو از قدیمی‌ترین نیروهای این تیم بود، در صفحه‌ی لینکدین خود با یک پیام، خروج خود از تیم نام‌برده را تایید کرد:

«ممنونم از سی دی پراجکت رد بابت این ۱۵ سال خارق‌العاده. به‌زودی شما را خواهم دید بچه‌ها. دلم برایتان تنگ می‌شود. حالا نوبت یک چیز جدید فرا رسیده است».

تصویری از مدیر تولید بازی سایبرپانک 2077

مروتز فعالیتش در CD Project Red را از سال ۲۰۰۷ و به‌عنوان «متخصص تضمین کیفیت» اولین قسمت از سه‌گانه ویچر آغاز کرد. در ادامه او مدیریت این بخش را در دست گرفت و پس از آن، وی مدیر تولید بازی ویچر 2 شد. مروتز در سال ۲۰۱۲ میلادی و در قامت مدیر تولید بازی Cyberpunk 2077، توسعه‌ی این پروژه‌ی بسیار مورد انتظار را آغاز کرد. در جریان ساخته شدن بازی سایبرپانک 2077، مروتز در پست‌هایی دیگر مثل تهیه‌کننده‌ی اجرایی، تهیه‌کننده‌ی ارشد و تهیه‌کننده‌ی بخش فناوری نیز فعالیت کرد. از سال ۲۰۲۰ که شاهد انتشار اثر مورد بحث بودیم، مروتز در نقش مدیر تولید بازی سایبرپانک فعالیتش در تیم لهستانی را ادامه داد.

خروج مدیر تولید باسابقه‌ی سایبرپانک 2077 تقریبا هم‌زمان شد با معرفی محتویات کاملا جدید و بهبودهای تازه‌ی بازی که درکنار آپدیت نسل نهمی این اثر، از محتویات مورد انتظار برای هواداران سایبرپانک 2077 به‌شمار می‌رود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده