نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۹

رونمایی از بسته‌ الحاقی بزرگ Cyberpunk 2077 | بازگشت کیانو ریوز

سی دی پراجکت رد بسته الحاقی بزرگ Phantom Liberty بازی Cyberpunk 2077 را با انتشار یک تریلر معرفی کرده است.

دقایقی پیش و در جریان برگزاری استریم اینترنتی مرتبط با سریال Edgerunner از دنیای سایبرپانک 2077، استودیوی سی‌دی پراجکت رد رسما از اکسپنشن بزرگ داستانی بازی Cyberpunk 2077 رونمایی کرد.

این بسته جدید که Phantom Liberty نام دارد، شخصیت‌ها و نیروهای نظامی جدیدی را به دنیای بازی اضافه می‌کند. در صحنه‌هایی از تیزر این بسته‌الحاقی شاهد لوگو و نام «ایالات متحده آمریکای جدید» هستیم که از تغییرات سیاسی جهان بازی خبر می‌دهد. یک منطقه قابل بازی بزرگ و متفاوت در شهر نایت‌ سیت از دیگر موارد تازه این بسته‌الحاقی موردانتظار خواهد بود.

هنوز جزئیاتی از بازگشت دیگر شخصیت‌های اصلی بخش کمپین سایبرپانک ۲۰۷۷ در این داستان اعلام نشده است، اما کیانو ریوز، بازیگر شخصیت جانی سیلور هند با حضور در این استریم تایید کرد هواداران می‌توانند انتظار مواجه شدن دوباره با جانی در این ماجراجویی متفاوت را داشته باشند. سازندگان بازی همچنین تایید کرد بازیکنانی که از هواداران اکسپنشن‌های بزرگ بازی The Witcher 3: Wild Hunt هستند، از این بسته‌الحاقی داستانی نیز لذت خواهند برد. شما می‌توانید تیزر تریلر معرفی این DLC را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

اکسپنشن Phantom Liberty بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پی سی و سرویس گوگل استیدیا منتشر می‌شود. استودیوی سی‌دی پراجکت رد می‌گوید به‌دلیل پیچیدگی و وسعت این بسته‌الحاقی جدید، توسعه و عرضه آن برای خانواده‌ی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان امکان‌پذیر نخواهد بود.

البته دارندگان سایبرپانک ۲۰۷۷ روی این کنسول‌ها می‌توانند به‌روزرسانی بزرگ ۱/۶ بازی که بهبودهای زیادی در سیستم تعقیب و گریز بازی ایجاد می‌کند و مواردی مرتبط با انیمه‌ی Edgerunners را به بازی اضافه می‌کنند، به‌عنوان آخرین پشتیبانی این استودیو از نسخه نسل هشتمی بازی Cyberpunk 2077 دریافت کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده