نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۶

بازی های نیمه اول ماه سپتامبر 2022 سرویس گیم پس

بازی‌های نیمه اول ماه سپتامبر ایکس باکس گیم پس ۲۰۲۲ معرفی شده‌اند که در آن شاهد اضافه شدن بازی‌هایی مثل Disney Dreamlight Valley به این سرویس هستیم.

مطابق معمول هر ماه، مایکروسافت بازی‌های جدید سرویس گیم پس برای دو هفته‌ ابتدایی ماه سپتامبر ۲۰۲۲ را اعلام کرده است. Disney Dreamlight Valley: Founder’s Edition جدیدترین همکاری استودیوهای بازی‌سازی دیزنی و Gameloft اولین بازی جدیدی خواهد بود که از امروز در دسترس بازیکنان سرویس گیم پس روی پی‌سی، کنسول‌ و کلاود قرار می‌گیرد. در دنیای Disney Dreamlight Valley بازیکنان می‌توانند تجربه زندگی مجازی در دنیاهای جادویی دیزنی و آشنایی با شخصیت‌های دوست‌داشتنی دنیای پیکسار و دیزنی را تجربه کنند.

همچنین در نسخه‌‌ی فاندرز ادیشن بازی که روی سرویس گیم پس قرار گرفته است، می‌توانید به آیتم‌های تزئیناتی منحصربه‌فرد و همچنین میزان قابل توجهی از ارز مجازی درون بازی دسترسی داشته باشید. بازی معمایی Opus Magnum ساخته‌ی سازندگان بازی‌های SHENZHEN I/O و SpaceChem دومین بازی جدید ماه سپتامبر خواهد بود. این بازی تنها برای کاربران گیم پس روی پی‌سی در دسترس خواهد بود.

سومین و آخرین بازی جدید ماه سپتامبر که از امروز در دسترس کاربران خواهد بود، بازی شبیه‌ساز Train Sim World 3 است که تجربه دقیق هدایت ۹ لوکوموتیو قدرتمند را برای بازیکنان فراهم می‌کند. سیستم آب‌وهوای پویا و نورپردازی‌های بهبودیافته از جمله تغییرات این نسخه از بازی نسبت به دو قسمت قبلی سری شبیه‌ساز قطار استودیوی Dovetail Games خواهد بود. این بازی به غیر از سرویس ایکس باکس گیمینگ، همزمان با عرضه روی دیگر پلتفرم‌ها، برای همه مشترکان سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.

بازی استراتژیک همزمان Ashes of the Singularity: Escalation بخش دیگری از بازی‌های جدید سرویس گیم پس برای پی‌سی خواهد بود. بازیکنان می‌توانند علاوه‌بر تجربه چندین کمپین داستانی بازی به‌صورت تک نفره، با ورود به بخش آنلاین این بازی به مبارزه با دیگر گیمرها مشغول شوند. این بازی از روز ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) در دسترس کاربران کامپیوتر گیم پس قرار می‌گیرد.

کاربران گیم پس روی کنسول‌ها و سرویس ابری ایکس باکس نیز می‌توانند انتظار اضافه شدن بازی DC League of Super-Pets: The Adventures of Krypto and Ace را در روز ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) داشته باشند. بازیکنان در نقش دو شخصیت کریپتو و ایس وظیفه دارند تا دربرابر نقشه‌های لکس لوثر برای نابودی شهر متروپلیس ایستادگی کنند.

در روز ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) نیز شاهد اضافه شدن بازی You Suck at Parking برای تمامی کاربران سرویس گیم پس خواهیم بود. سازندگان این بازی در استودیوی Happy Volcano که عرضه بازی مستقل تحسین‌شده‌ی The Almost Gone را در کارنامه دارند، هدف بازیکنان در این بازی جدید را دستیابی به نهایت مهارت در پارک کردن خودروها در شرایط کمدی و غیرمنتظره معرفی می‌کنند. همچنین امکان تجربه آنلاین گیم‌پلی بازی وجود دارد.

دو بازی Despot’s Game و Metal: Hellsinger آخرین بازی‌های جدید سرویس گیم پس در نیمه ابتدایی ماه سپتامبر خواهد بود که در روز ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) در دسترس مشترکین این سرویس روی کنسول‌ها و پی‌سی قرار می‌گیرد. در بازی Despot’s Game بازیکنان دربرابر نیروهای مهاجم بیگانه و دیگر بازیکنان خواهند جنگید و بازی Metal: Hellsinger که به سری Doom شباهت دارد، گیمرها با هدف انتقام باید از سد هشت جهنم آخرالزمانی عبور کنند.

پوستر بازی Grid Legends

همچنین مایکرسافت تایید کرد بازی ریسینگ Grid Legends بخشی از بازی‌های جدید کاربران سطح التیمیت سرویس گیم پس است که در قالب اشتراک EA Play در دسترس قرار می‌گیرد. بسته Smash Boxer Pack برای بازی بتل‌رویال Rumbleverse، اسکین‌های The Legion & Yui برای بازی ترسناک Dead by Daylight، بسته DLX Content Pack بازی مسابقه‌ای Need for Speed Payback و باندل Twin Grakatas Jade برای بازی شوتر وارفریم از دیگر محتوایی خواهد بود که در هفته‌های آینده در دسترس کاربران سطح التیمیت گیم پس قرار خواهد گرفت.

مثل همیشه برای این ماه بسته‌های الحاقی و محتوای خاصی نیز در دسترس مشترکان گیم پس قرار خواهد گرفت. به‌روزرسانی The Home Stretch Update بازی Grounded که آخرین آپدیت این بازی پیش از عرضه نسخه نهایی آن خواهد بود، بسته Lost Depths DLC برای بازی نقش‌آفرینی The Elder Scrolls Online، محتوای رویداد دو هفته‌ای The Yappening برای هیلو اینفینیت و اکسپنشن بزرگ Fallout 76: The Pitt از دنیای فال‌اوت که روز ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) در دسترس قرار می‌گیرد، از جمله محتوای رایگان برای کاربران سطح عادی این سرویس هستند.

مایکروسافت همچنین تایید کرد بازی‌های زیر در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) از دسترس مشترکین گیم پس خارج می‌شوند:

  • A Plague Tale: Innocence
  • Aragami 2
  • Bug Fables: The Everlasting Sapling
  • Craftopia
  • Final Fantasy XIII
  • Flynn: Son of Crimson
  • I Am Fish
  • Lost Words: Beyond the Page
  • Mighty Goose
  • SkateBird
  • The Artful Escape

مطابق هر ماه، کاربران سرویس گیم پس می‌توانند این بازی‌ها را تا پیش از خارج شدن آن‌ها از این سرویس با ۲۰ درصد تخفیف بیشتر خریداری کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Xbox Wire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده