نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۲

پخش تریلر تاریخچه Hunter در بازی Marvel’s Midnight Suns

استودیو Firaxis Games در تریلر جدیدی به نمایش تاریخچه‌ی ابرقهرمان Hunter بازی Marvel’s Midnight Suns پرداخته است.

طی چند ماه گذشته شرکت توکی گیمز و استودیوی بازی‌سازی فیراکسیز با تریلرهای گوناگون که با فاصله‌های زمانی کم پخش شدند، ابرقهرمانان بازی نقش‌آفرینی و تاکتیکی-نوبتی Marvel's Midnight Suns را در کانون توجه طرفداران قرار داده‌اند. در همین راستا چندی پیش استودیوی سازنده در تریلری به نمایش شخصیت هانتر پرداخت که در زمان معرفی بازی به‌عنوان یکی از اولین ابرقهرمانان قابل بازی معرفی شده بود. حال می‌توانیم در جدیدترین تریلر Marvel's Midnight Suns تاریخچه‌ی این ابرقهرمان را ببینیم و بیشتر با او آشنا شویم.

شخصیت Hunter برخلاف دیگر ابرقهرمانان بازی، توسط خود سازندگان خلق شده است. بااین‌حال، استودیو Firaxis برای سر و شکل دادن به گذشته و هویت هانتر از داستان‌های مارول الهام گرفته است. باتوجه‌به اینکه هانتر در بازی Marvel’s Midnight Suns خلق شده است، بازیکنان می‌توانند آن را به‌صورت کامل شخصی‌سازی کنند که شامل ظاهر، جنسیت، توانایی‌ها و مهارت‌های وی می‌شود.

در تریلر تاریخچه‌ی هانتر علاوه‌بر اینکه می‌توانیم بیشتر با شخصیت او آشنا شویم، توانایی مشاهده‌ی رابطه‌ی وی با Lilith، آنتاگونیست بازی را داریم که در اصل مادر هانتر است. در عین حال در تریلر تاریخچه‌ی هانتر شاهد بخش‌هایی از مبارزات و گیم‌پلی نیز هستیم. باتوجه‌به رویکرد استودیوی فیراکسیز در نمایش ابرقهرمانان بازی، احتمالا در آینده‌ی نزدیک شاهد تریلری مفصل از مهارت‌ها و گیم‌پلی این شخصیت خواهیم بود.

دانلود ویدئو از آپارات

بازی Marvel’s Midnight Suns قرار است تا قبل از آوریل ۲۰۲۳ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شود. نسخه‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی نیز در حال توسعه هستند، اما هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارند.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین تریلر بازی Marvel’s Midnight Suns چیست؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده