نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۸

اشاره احتمالی تصاویر هنری در The Last of Us Part 1 به بازی فانتزی ناتی داگ

گیمرها به‌طور تصادفی تعدادی تصویر هنری در بازی The Last of Us Part 1 کشف کردند که احتمالا به مجموعه‌ی فانتزی تازه استودیو ناتی داگ مربوط است.

تقریبا برای بیش از یک دهه تمام بازی‌های توسعه‌یافته توسط استودیو ناتی داگ به‌شدت مورد ستایش قرار گرفنه‌اند و این توسعه‌دهنده با گذشت زمان به مهارت بیشتری در زمینه‌ی تولید بازی‌ها دست یافته است. بنابراین جای تعجبی ندارد که توجه طرفدارها همیشه به ناتی داگ و آثار بعدی این استودیو معطوف باشد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این توسعه‌دهنده احتمالا یک نگاه اجمالی از پروژه‌ی آتی در دست تولید خود را به کاربرها ارائه کرده است.

هفته‌ی گذشته بازی The Last of Us Part 1 در دسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار گرفت و ظاهرا بازیکن‌ها به سرنخ‌هایی از مجموعه بازی بعدی استودیو NaughtyDog دست یافتند. همان‌طور که توسط یک اکانت در توئیتر با نام NaughtyNDC گزارش شد، گیمرها در نسخه‌ی ریمیک لست آو آس تعدادی پوستر قرارگرفته روی دیوار پیدا کردند که تصاویر هنری جالبی را به نمایش در می‌آورند. این تصاویر یک جنگجوی زن و تعدادی از عناصر آثار فانتزی را نشان می‌دهند و احتمالا به پروژه‌ی بعدی ناتی داگ اشاره دارند. شما می‌توانید این تصاویر را در ادامه مشاهده کنید.

البته استودیو ناتی‌داگ در گذشته نیز از این قبیل کارها انجام داده است. این توسعه‌دهنده با یک تیزر نامحسوس در بازی Uncharted 3: Drake’s Deception به نسخه‌ی اول The Last of Us اشاره کرده بود. درحال‌حاضر معلوم نیست که آیا این استودیو روی یک مجموعه‌ی تازه کار می‌کند یا خیر. نیل دراکمن، مدیر نوآوری و رئیس ناتی داگ در آستانه‌ی انتشار The Last of Us Part 2 گفت که آن‌ها احتمالا برای پروژه‌ی بعدی به‌سراغ مجموعه‌ی جدیدی خواهند رفت. البته طرح داستانی لست آو آس پارت ۳ نیز آماده است و یکی از گزینه‌های احتمالی خواهد بود.

به‌هرشکل نیل دراکمن در ماه ژوئن تأیید کرد که به‌عنوان کارگردان خلاق مشغول توسعه‌ی پروژه‌ی جدیدی است؛ اگرچه طرفدارها نباید به این زودی‌ها منتظر ارائه جزئیاتی از آن باشند. اوایل امسال مشخص شد که استودیو ناتی داگ روی تعدادی بازی تازه کار می‌کند که اطلاعات زیادی از آن‌ها در دست نیست. بازی The Last of Us Part 1 یکی از این آثار بود و می‌دانیم که بازی مولتی‌پلیر جداگانه لست آو آس با مقیاس بزرگ نیز در دست توسعه قرار دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده